Wtorek, 19 Września 2017
Rekomendacje

MĘŻCZYZNA POD PRYSZNICEM

Odprężający żel pod prysznic z najnowszej linii Yego Sensitive, oparty na funkcjonalnej recepturze

JAPOŃSKA MOC OCZYSZCZANIA

Japoński kosmetyk rozpoczynający rytuał pielęgnacji twarzy.

OLEJKI DLA MIĘKKIEJ SKÓRY

Delikatny balsam do ciała, który zawiera pielęgnujące olejki. Zapewnia głębokie, 24-godzinne nawilżenie. Sprawia, że skóra staje się nawilżona, gładka i promienna.

Serwisy


Aktualności

2017-06-12

BEAUTY DAYS! Trzy dni piękna z Wierzbickim & Schmidt #WSAcademy

Imprezy targowe poświęcone pięknu, to czas niezwykłych przeżyć, impuls do działania i pretekst do spotkania z ludźmi. W trakcie niezwykłych targów Beauty Days odwiedzający stoisko WS Academy mogli uczestniczyć w procesie tworzenia dedykowanych eliksirów, dowiedzieć się jak dobrać fryzurę do kształtu twarzy, a także porozmawiać z mistrzami fryzjerstwa Andrzejem Wierzbickim i Tomaszem Schmidt. 

Podczas targów Beauty Days w Ptaku Expo w podwarszawskim Nadarzynie goście mogli skorzystać z wielu atrakcji. Na stoisku WS Academy Wierzbickiego & Schmidt dużą popularnością cieszyło się komponowanie eliksiru idealnie dobranego do własnych oczekiwań i potrzeb. Odwiedzający mogli wybrać wśród substancji o różnorodnych właściwościach (takich jak kompleks 12 ziół, czerwonych alg nori, ekstraktu z mango, marakui czy winogrona) oraz 3 głównych nut zapachowych (Czarna Orchidea, Paczula Wonna, Eukaliptus & Rozmaryn). Z wyborem zapachu goście targowi mieli najmniej problemów i potwierdzali, że często ten element również determinuje ich zakup. Tymczasem z najważniejszym elementem, jakim jest skład dopasowany do indywidualnych potrzeb, mieli często nie lada kłopot. Wszelkie wątpliwości mogli jednak skonsultować z chemiczkami, które oferowały fachowe wsparcie i merytoryczną wiedzę. Najczęstsze pytania jakie padały w trakcie konsultacji dotyczyły problemów skóry głowy. Po wspólnym przeanalizowaniu problemów skóry głowy i włosy, goście komponowali swój eliksir. Wśród najczęściej wybieranych składników prym wiodły kompleksy z 12 ziół, algi nori oraz keratyna, a jeśli chodzi o zapach – paczula.

Oprócz informacji na temat składników można było również uzyskać porady najlepszych stylistów i kolorystów #WSAcademy. O co najczęściej panie pytały mistrzów fryzjerstwa? Wiele kobiet skarżyło się, że nie wie jaką powinny mieć fryzurę, dlatego najczęściej noszą włosy długie i nieregularnie odwiedzają fryzjera. Brak podcięcia chociażby samych końcówek powoduje, że włosy są zniszczone, przesuszone i puszą się. Kobiety narzekały również, że ich fryzjerzy nie doradzają im w kwestii zmiany fryzury – w efekcie zazwyczaj decydują się na taką fryzurę, jaką sobie wcześniej zaplanowały, a ta nie zawsze do nich pasuje lub jest po prostu bardzo zachowawcza. Często też po takiej zmianie okazuje się, że fryzura po pierwszym umyciu, znacząco różni się od tej, którą mieliśmy od razu po wykonanej stylizacji. Dlatego w salonach WS Academy nie modeluje się włosów, a strzyżenia wykonuje się tak, by klientka poradziła sobie z fryzurą sama na co dzień.

Konsultacje pokazały również, że Panie nie wiedzą jak pielęgnować rozjaśnione, farbowane przesuszone i siwiejące włosy. Najczęstszymi problemami okazały się też przesuszone końce i niewiedza na temat stosowania odpowiednich kosmetyków.

Goście targowi mogli również skorzystać z indywidualnych porad kolorystki. W ich trakcie okazało się, że nikt z odwiedzających nie miał nigdy wcześniej przeprowadzonej analizy kolorystycznej. A na czym ona dokładnie polega? W 80% składa się na nią dopasowanie do typu cery i karnacji, tego jak się dana osoba opala, jak się ubiera, jaką nosi biżuterię. Znaczenie ma też typ osobowości, a nawet zawód czy stanowisko pracy, bowiem istnieją zależności między np. kreowaniem wizerunku osoby na stanowiskiem kierowniczym, a kolorami, jakimi powinna się otaczać. Taką analizę powinno się ją wykonywać w świetle dziennym i najlepiej bez makijażu. W wyborze najlepiej dopasowanego koloru pomagają specjalne chusty w różnych kolorach, które powinny być przyłożone bezpośrednio do twarzy. Analiza kolorystyczna pozwala wydobyć i podkreślić naturalne piękno danej osoby. Natomiast jeśli chodzi o dobór fryzury do kształtu twarzy – należy mieć na uwadze przede wszystkim jej kształt, to czy jest kwadratowa, prostokątna, trójkątna czy o kształcie trapezu. Takie dopasowanie jest dużo ważniejsze niż jakakolwiek panująca moda.

Trzy dni targów pokazały, że Polki chętnie się uczą i bardzo chętnie słuchają porad na temat pielęgnacji i wyglądu, a także udowadniają, że tego typu wydarzenia są potrzebne. Czekamy zatem na kolejne dni piękna!
 




Nowości apteczne

Sekret nieskazitelnej skóry od Avène

Kremowe podkłady w kompakcie Avène Eau Thermale umożliwiają bezpieczne tuszowanie wad skóry, podkreślając naturalną urodę cery.

URIAGE HYSÉAC 3-REGUL KREM KOLORYZUJĄCY SPF30

URIAGE prezentuje nowość, krem koloryzujący HYSÉAC 3-REGUL SPF 30. To produkt o lekkiej konsystencji, który skutecznie działa na wszystkie przyczyny trądziku.

Linia Iwostin HYDRO Sensitia® kliniczny* wymiar nawilżenia skóry

Miejskie życie i jego wciąż rosnące tempo zagrażają wrażliwej skórze. Ciągle narażona na szkodliwe działanie smogu, klimatyzacji, stresu czy promieniowania UV, szybciej traci wodę i w konsekwencji w ciągu dnia staje się coraz bardziej wysuszona.

Magazyn Kosmetyki


Newsletter


O portalu | Reklama | Zespół | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam

Magazyn Kosmetyki na facebook