Wtorek, 19 Września 2017
Rekomendacje

MĘŻCZYZNA POD PRYSZNICEM

Odprężający żel pod prysznic z najnowszej linii Yego Sensitive, oparty na funkcjonalnej recepturze

JAPOŃSKA MOC OCZYSZCZANIA

Japoński kosmetyk rozpoczynający rytuał pielęgnacji twarzy.

OLEJKI DLA MIĘKKIEJ SKÓRY

Delikatny balsam do ciała, który zawiera pielęgnujące olejki. Zapewnia głębokie, 24-godzinne nawilżenie. Sprawia, że skóra staje się nawilżona, gładka i promienna.

Serwisy


Aktualności

2017-06-19

Delia Cosmetics na targach BeautyWorld Middle East w Dubaju

W dniach 14-16 maja 2017r. w Dubaju odbyła się kolejna edycja targów BeautyWorld. To największa i najważniejsza impreza targowa branży kosmetycznej w regionie Bliskiego Wschodu, a odbywała się już po raz dwudziesty drugi.


Na tegorocznej edycji wystawiło się ponad 1 500 firm z 59 krajów. Wśród nich była polska firma kosmetyczna Delia Cosmetics, która cieszyła się niezwykłą popularnością wśród odwiedzających. Na nowoczesnym stoisku firma zaprezentowała swoje kosmetyczne nowości, a także hity ze stałej oferty.


Targi BeautyWorld to doskonały sposób na prezentację marki, wymianę doświadczeń i poznanie nowych trendów. W tym roku odbyły się w prestiżowym centrum wystawienniczym Dubai International Convention and Exhibition Centre. Dla Delia Cosmetics to już 7. edycja targów w Dubaju, uwieńczona wieloma sukcesami.

- Z roku na rok widzimy rosnące znaczenie tej imprezy zarówno wśród kupców z Bliskiego Wschodu, Afryki  jak i Azji. W tegorocznej edycji targów prezentowaliśmy nowe produkty do pielęgnacji włosów, szczególnie  serię dedykowaną mężczyznom. – mówi Marcin Karkocha, dyrektor ds. eksportu w Delia Cosmetics. - Największym zainteresowaniem cieszyły się produkty do koloryzacji, hitem był  odsiwiacz dla panów.

Rynek kosmetyczny w tym regionie jest bardzo charakterystyczny. Oferta firmy, jak i stoisko targowe musi być odpowiednio przygotowane, by przyciągnąć jak najwięcej zainteresowanych. Portfolio marki spotkało się z dużym zainteresowaniem, czego wynikiem są nowe, ciekawe kontakty biznesowe. Szczególnym sukcesem Delia Cosmetics jest podpisany kontrakt  z największym dystrybutorem kosmetyków w regionie Bliskiego Wschodu.
 
- W trakcie targów udało się także sfinalizować kontrakt z największym regionalnym dystrybutorem kosmetyków. Do tego nawiązaliśmy kontakt z  kilkoma dystrybutorami z rynków afrykańskich.  – powiedział Marcin Karocha. - Nasz cel to 85 rynków eksportowych do końca 2017 roku.

***
Delia Cosmetics to polski producent kosmetyków od 1998 r., posiadający niezwykle bogate portfolio kosmetyczne oraz ugruntowaną pozycję na rynkach zagranicznych w ponad 79 krajach na całym świecie. Firma specjalizuje się w produkcji kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała, koloryzacji i pielęgnacji włosów oraz kosmetyków do makijażu i paznokci. Sukces rynkowy marki potwierdzony jest licznymi prestiżowymi nagrodami branżowymi.


 




Nowości masowe

REPLAY Signature w sieci Hebe

Do sieci Hebe wchodzą najnowsze zapachy dla niej i dla niego marki REPLAY o nazwie Signature.

Zapach lata od UNGARO

Na koniec lata smakowita nowość od Emanuela Ungaro: TURQUOISE, czyli piąty zapach z linii FRUIT D'AMORE.

NIVEA CREME & OIL PEARLS

Żele pod prysznic NIVEA CREME & OIL PEARLS to kombinacja intensywnej pielęgnacji dla skóry i rozpieszczenia zmysłów.

Magazyn Kosmetyki


Newsletter


O portalu | Reklama | Zespół | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam

Magazyn Kosmetyki na facebook