Wtorek, 19 Września 2017
Rekomendacje

MĘŻCZYZNA POD PRYSZNICEM

Odprężający żel pod prysznic z najnowszej linii Yego Sensitive, oparty na funkcjonalnej recepturze

JAPOŃSKA MOC OCZYSZCZANIA

Japoński kosmetyk rozpoczynający rytuał pielęgnacji twarzy.

OLEJKI DLA MIĘKKIEJ SKÓRY

Delikatny balsam do ciała, który zawiera pielęgnujące olejki. Zapewnia głębokie, 24-godzinne nawilżenie. Sprawia, że skóra staje się nawilżona, gładka i promienna.

Serwisy


Aktualności

2017-06-20

Innowacje w dziedzinie piękna i partnerstwa ze start-upami – Grupa L’Oréal na targach Viva Technology w Paryżu

Już po raz drugi Grupa L’Oréal zaprezentowała zaawansowane technologie dla branży kosmetycznej podczas Viva Technology w Paryżu. W przestrzeni L’Oréal można było zapoznać się z innowacjami marek, które tworzą spersonalizowane usługi dla konsumentów, a także zobaczyć efekty współpracy ze start-upami, z którymi L’Oréal opracowuje nowe rozwiązania produktowe, marketingowe oraz HR.

Podczas targów VivaTech, L’Oréal po raz pierwszy w Europie zaprezentowało inteligentną szczotkę do włosów Kérastase Hair Coach Powered by Withings, która dzięki wbudowanym czujnikom potrafi ocenić kondycję włosów, monitoruje skuteczność różnych metod ich pielęgnacji oraz rekomenduje dopasowane do użytkownika produkty. W Paryżu pojawiła się również Le Teint Particulier od marki Lancôme – przełomowa technologia, która wykrywa indywidualny odcień skóry, aby w miejscu sprzedaży stworzyć idealnie dopasowany do danej osoby podkład do twarzy.

Odwiedzający mieli również okazję przetestować oferowaną przez L’Oréal Paris nową, ulepszoną odsłonę aplikacji do wirtualnego makijażu Makeup Genius, stworzoną na podstawie technologii rozszerzonej rzeczywistości, która została do tej pory pobrana przez ponad 20 milionów użytkowników na całym świecie. Odwiedzający poznali także nową aplikację Nail Genius, która umożliwia testowanie lakierów do paznokci w wirtualnej rzeczywistości. Odkryli także nową wersję plastra UV od La Roche-Posay, który po naklejeniu na skórę monitoruje promieniowanie UV, a tym samym minimalizuje częstotliwość poparzeń słonecznych. Na stoisku zaprezentowano także aplikację marki L’Oréal Professionnel, Style My Hair, dzięki której konsumenci mogli sprawdzić, jak będą wyglądać w nowej fryzurze, kolorze włosów lub stylizacji.

Kącik start-upów
L’Oréal zaprezentowało również w Paryżu efekty swojej współpracy ze start-upami. W ramach tzw. kawiarni HR disrupt wraz z trzema partnerskimi przedsiębiorstwami – OSCARh, never eat alone oraz monkey tie – przedstawiono innowacyjne sposoby, dzięki którym miejsce pracy staje się bardziej przyjazne i ciekawsze:
•    never eat alone pomaga w nawiązywaniu znajomości i wzmacnia networking w firmie w ramach różnych działów L’Oréal USA dzięki aplikacji do planowania wspólnych posiłków w pracy;
•    OSCARh wraz z L’Oréal tworzy innowacyjne ścieżki kariery umożliwiające pracownikom L’Oréal zaangażowanie się pracę w innowacyjnym start-upie lub MŚP na okres 3 miesięcy;
•    monkey tie wraz z L’Oréal opracowuje „Career Profiler” – innowacyjną platformę, której celem jest zwiększenie mobilności pracowników w ramach Grupy oraz wzbogacenie doświadczenia pracowników.

Natomiast w kąciku Beauty Tech Corner zainteresowane startupy mogły dowiedzieć się więcej o prowadzonym przez L’Oréal wraz z Founders Factory programie akceleracji dla młodych przedsiębiorstw.
 




Nowości masowe

REPLAY Signature w sieci Hebe

Do sieci Hebe wchodzą najnowsze zapachy dla niej i dla niego marki REPLAY o nazwie Signature.

Zapach lata od UNGARO

Na koniec lata smakowita nowość od Emanuela Ungaro: TURQUOISE, czyli piąty zapach z linii FRUIT D'AMORE.

NIVEA CREME & OIL PEARLS

Żele pod prysznic NIVEA CREME & OIL PEARLS to kombinacja intensywnej pielęgnacji dla skóry i rozpieszczenia zmysłów.

Magazyn Kosmetyki


Newsletter


O portalu | Reklama | Zespół | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam

Magazyn Kosmetyki na facebook