Czwartek, 24 Sierpnia 2017
Rekomendacje

JAPOŃSKA MOC OCZYSZCZANIA

Japoński kosmetyk rozpoczynający rytuał pielęgnacji twarzy.

OLEJKI DLA MIĘKKIEJ SKÓRY

Delikatny balsam do ciała, który zawiera pielęgnujące olejki. Zapewnia głębokie, 24-godzinne nawilżenie. Sprawia, że skóra staje się nawilżona, gładka i promienna.

NOWY REWOLUCYJNY PRODUKT DO STYLIZACJI WŁOSÓW

Technologia Omegaplex® zastosowana w linii wykorzystuje ten kompleks, aby chronić włosy przed uszkodzeniami w trakcie koloryzacji.

Serwisy


Aktualności

2017-07-23

Bielenda z nową ambasadorką!

Rusza kampania reklamowa marki Bielenda z udziałem nowej, młodej ambasadorki. Została nią zwyciężczyni akcji konkursowej #ambasadorkaBielenda2017, którą firma zrealizowała przy wykorzystaniu platformy społecznościowej Instagram.

Bohaterką kampanii jest Aleksandra Kasza, która podpisała z marką roczny kontrakt. Jej rolą będzie promowanie kosmetyków marki Bielenda wśród młodych kobiet. Równocześnie będzie uczestniczyć w pracach nad rozszerzaniem portfolio produktów skierowanych do tej grupy konsumentów. Współpraca rozpoczyna się w lipcu – od publikacji sesji zdjęciowej w magazynie „Glamour”.

Kampania z jej udziałem zostanie zrealizowana poprzez aktywności reklamowe, działania public relations oraz organizację projektów specjalnych. Wizerunek ambasadorki pojawi się w reklamach kosmetyków mark Bielenda w prasie – w magazynach kobiecych i lifestyle’owych. Działania z jej udziałem będą również prowadzone w internecie – przede wszystkim w mediach społecznościowych. Aleksandra Kasza (@olcyk) dołączy przy tym do zespołu odpowiedzialnego za rozwój kreatywny profili społecznościowych marki.

Sukces akcji reklamowej z udziałem zeszłorocznej zwyciężczyni skłonił nas do realizacji nowej edycji projektu. W pierwszym etapie konkursu otrzymaliśmy setki kreatywnych zgłoszeń, z których musieliśmy wybrać trzy najlepsze. Finalistki spotkały się na sesji zdjęciowej - i to właśnie tutaj jury zdecydowało o zwycięstwie Oli. Urzekła nas ona swoją otwartością, naturalnością oraz pozytywnym nastawieniem do życia – czyli tymi wartościami, które są dziś bardzo istotne dla młodych Polek i z którymi łatwo mogą się utożsamiać – podkreśla Katarzyna Butrymowicz-Knap, dyrektor marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne. Nowa ambasadorka ma 21 lat, pochodzi z Sosnowca, a pielęgnacja i kosmetologia to nie tylko jej pasja – właśnie z tą dziedziną wiąże swoje plany zawodowe.

Za przeprowadzenie akcji konkursowej, współpracę z ambasadorką oraz kampanię reklamową odpowiada agencja Great Story / Cappuccino Public Relations, która realizuje aktywności wspólnie z działem marketingu firmy Bielenda Kosmetyki Naturalne.
 




Nowości selektywne

La Prairie i luksusowy duet ze złotym kawiorem

Złoty kawior to zdecydowanie najbardziej pożądany i jeden z najdroższych składników używanych w produktach do pielęgnacji.

Figment Amouage w ofercie Quality Missala

W ofercie Quality Missala pojawiły się dwa najnowsze zapachy Amouage. Kwiatowy Figment Woman i drzewny Figment Man są już dostępne na półkach Perfumerii Quality.

PURE COLOR LOVE LIPSTICK od Estee Lauder

Pure Color Love to kolekcja wyrazistych szminek tworzącą prawdziwy kalejdoskop żywych kolorów i olśniewających wykończeń. Stworzona z myślą o dowolnym zestawianiu kolorów kolekcja Pure Color Love obejmuje 30 odcieni pomadek w czterech wykończeniach:

Magazyn Kosmetyki


Newsletter


O portalu | Reklama | Zespół | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam

Magazyn Kosmetyki na facebook