Czwartek, 14 Grudnia 2017
Rekomendacje

MĘŻCZYZNA POD PRYSZNICEM

Odprężający żel pod prysznic z najnowszej linii Yego Sensitive, oparty na funkcjonalnej recepturze

JAPOŃSKA MOC OCZYSZCZANIA

Japoński kosmetyk rozpoczynający rytuał pielęgnacji twarzy.

OLEJKI DLA MIĘKKIEJ SKÓRY

Delikatny balsam do ciała, który zawiera pielęgnujące olejki. Zapewnia głębokie, 24-godzinne nawilżenie. Sprawia, że skóra staje się nawilżona, gładka i promienna.

Serwisy


Aktualności

2017-07-23

Bielenda z nową ambasadorką!

Rusza kampania reklamowa marki Bielenda z udziałem nowej, młodej ambasadorki. Została nią zwyciężczyni akcji konkursowej #ambasadorkaBielenda2017, którą firma zrealizowała przy wykorzystaniu platformy społecznościowej Instagram.

Bohaterką kampanii jest Aleksandra Kasza, która podpisała z marką roczny kontrakt. Jej rolą będzie promowanie kosmetyków marki Bielenda wśród młodych kobiet. Równocześnie będzie uczestniczyć w pracach nad rozszerzaniem portfolio produktów skierowanych do tej grupy konsumentów. Współpraca rozpoczyna się w lipcu – od publikacji sesji zdjęciowej w magazynie „Glamour”.

Kampania z jej udziałem zostanie zrealizowana poprzez aktywności reklamowe, działania public relations oraz organizację projektów specjalnych. Wizerunek ambasadorki pojawi się w reklamach kosmetyków mark Bielenda w prasie – w magazynach kobiecych i lifestyle’owych. Działania z jej udziałem będą również prowadzone w internecie – przede wszystkim w mediach społecznościowych. Aleksandra Kasza (@olcyk) dołączy przy tym do zespołu odpowiedzialnego za rozwój kreatywny profili społecznościowych marki.

Sukces akcji reklamowej z udziałem zeszłorocznej zwyciężczyni skłonił nas do realizacji nowej edycji projektu. W pierwszym etapie konkursu otrzymaliśmy setki kreatywnych zgłoszeń, z których musieliśmy wybrać trzy najlepsze. Finalistki spotkały się na sesji zdjęciowej - i to właśnie tutaj jury zdecydowało o zwycięstwie Oli. Urzekła nas ona swoją otwartością, naturalnością oraz pozytywnym nastawieniem do życia – czyli tymi wartościami, które są dziś bardzo istotne dla młodych Polek i z którymi łatwo mogą się utożsamiać – podkreśla Katarzyna Butrymowicz-Knap, dyrektor marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne. Nowa ambasadorka ma 21 lat, pochodzi z Sosnowca, a pielęgnacja i kosmetologia to nie tylko jej pasja – właśnie z tą dziedziną wiąże swoje plany zawodowe.

Za przeprowadzenie akcji konkursowej, współpracę z ambasadorką oraz kampanię reklamową odpowiada agencja Great Story / Cappuccino Public Relations, która realizuje aktywności wspólnie z działem marketingu firmy Bielenda Kosmetyki Naturalne.
 




Nowości masowe

BIOLONICA Nowa polska marka kosmetyczna

BIOLONICA to polska firma kosmetyczna zajmująca się produkcją kosmetyków, opartych na komórkach macierzystych jabłoni.

PERFECT JOY

Wyrafinowana, męska kompozycja będąca połączeniem nut tworzących zapach orientalny z dużą dozą zmysłowości i świeżości.

Nivea Men Protect&Care, woda po goleniu 2 w 1

Odświeżająco-nawilżająca, dwufazowa formuła wzbogacona o aloes i prowitaminę B5, łączy w sobie ochronne działanie balsamu z odświeżaniem, jakie daje woda po goleniu.

Magazyn Kosmetyki


Newsletter


O portalu | Reklama | Zespół | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam

Magazyn Kosmetyki na facebook