Czwartek, 14 Grudnia 2017
Rekomendacje

MĘŻCZYZNA POD PRYSZNICEM

Odprężający żel pod prysznic z najnowszej linii Yego Sensitive, oparty na funkcjonalnej recepturze

JAPOŃSKA MOC OCZYSZCZANIA

Japoński kosmetyk rozpoczynający rytuał pielęgnacji twarzy.

OLEJKI DLA MIĘKKIEJ SKÓRY

Delikatny balsam do ciała, który zawiera pielęgnujące olejki. Zapewnia głębokie, 24-godzinne nawilżenie. Sprawia, że skóra staje się nawilżona, gładka i promienna.

Serwisy


Aktualności

2017-08-25

Cameleo Loves Paris

Paris Fashion Week to jedno z najważniejszych wydarzeń w świecie mody.

Uczestnictwo w tegorocznym Paryskim Tygodniu Mody było główną nagrodą w konkursie Cameleo Loves Paris, organizowanym przez Delia Cosmetics we współpracy z portalem Lamode.info. Konkurs to część działań wspierających wprowadzenie na rynek nowych farb Cameleo Omega Plus. Wdrożenie produktów zostało mocno wsparte promocjami konsumenckimi, atrakcyjnymi gratisami, pakietami oraz szeroką produkcją materiałów POS (najszerszą w historii firmy).

Uczestnicy konkursu spośród 27 odcieni farb Cameleo Omega + od Delia Cosmetics wybierali jeden, który był motywem przewodnim kreatywnej pracy konkursowej. Konkurs pobudził wyobraźnię, a liczne prace były nasycone modowymi i urodowymi inspiracjami. Zgłaszane były kolaże, zdjęcia, gify, a nawet materiały video. Kreatywność ponad stu zgłoszeń ustawiła wysoką poprzeczkę dla wszystkich uczestników – jury stanęło przed trudnym zadaniem. Spośród wszystkich zgłoszonych prac wybrano 12 zwycięzców. Laureat konkursu otrzymał nagrodę główną, czyli wyjazd do Paryża w towarzystwie osoby z redakcji LAMODE.INFO na wybrane pokazy w czasie Paris Fashion Week oraz zestaw kosmetyków Cameleo i Delia Cosmetics o wartości 500 zł. Osoba zajmująca II miejsce otrzymała voucher na weekend dla dwóch osób w spa o wartości 2000 zł. Kolejne 10 osób otrzymało zestawy kosmetyków Cameleo i Delia Cosmetics o wartości 500 zł każdy.
 




Nowości selektywne

Linia Premier Cru

Kwintesencja kompleksowej pielęgnacji przeciw starzeniu się skóry.

Oferta Quality Missala i Amouage.

Aromatyczny Beach Hut Man jest już dostępny na półkach Perfumerii Quality.

M∙A∙C & NICKI MINAJ

Gwiazda hip-hopu i autorka ciętych rymów, Nicki Minaj, nawiązała współpracę z firmą M.A.C.

Magazyn Kosmetyki


Newsletter


O portalu | Reklama | Zespół | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam

Magazyn Kosmetyki na facebook