Poniedziałek, 21 Maja 2018
Rekomendacje

SEPHORA TREND REPORT WIOSNA-LATO 2018

Daj się porwać trendom! Poznaj najgorętsze nowości kosmetyczne i makijażowe sezonu wiosna-lato 2018.

MĘŻCZYZNA POD PRYSZNICEM

Odprężający żel pod prysznic z najnowszej linii Yego Sensitive, oparty na funkcjonalnej recepturze

JAPOŃSKA MOC OCZYSZCZANIA

Japoński kosmetyk rozpoczynający rytuał pielęgnacji twarzy.

Serwisy


Aktualności

2017-08-29

L’Oréal Paris i maskara Paradise

25 sierpnia 2017 ruszyła zintegrowana, multimedialna kampania „Odkryj Paradise. Zabierz rzęsy do raju”.


Ta kampania jest jedną z większych tegorocznych aktywacji wprowadzających nowy, sensualny kosmetyk na rynek polski od marki L'Oréal Paris. W ramach działań marka przygotowała szereg aktywacji konsumenckich. Wśród nich konkurs „Wygraj voucher do raju”, który będzie promować jedna ze znanych polskich influencerek Anna Skura WhatAnnaWears.

Za strategię kampanii oraz kreacje odpowiada agencja McCann, za zakup mediów Zenith (off-line)
i Value Media (on-line), działania PR koordynuje agencja Big Picture, a działania social mediowe  agencja 121PR.
 




Nowości selektywne

London marki Widian w ofercie Quality Missala

Widian wprowadza nową linię Sapphire Collection

Linia Premier Cru

Kwintesencja kompleksowej pielęgnacji przeciw starzeniu się skóry.

Oferta Quality Missala i Amouage.

Aromatyczny Beach Hut Man jest już dostępny na półkach Perfumerii Quality.

Magazyn Kosmetyki


Newsletter


O portalu | Reklama | Zespół | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam

Magazyn Kosmetyki na facebook