Czwartek, 14 Grudnia 2017
Rekomendacje

MĘŻCZYZNA POD PRYSZNICEM

Odprężający żel pod prysznic z najnowszej linii Yego Sensitive, oparty na funkcjonalnej recepturze

JAPOŃSKA MOC OCZYSZCZANIA

Japoński kosmetyk rozpoczynający rytuał pielęgnacji twarzy.

OLEJKI DLA MIĘKKIEJ SKÓRY

Delikatny balsam do ciała, który zawiera pielęgnujące olejki. Zapewnia głębokie, 24-godzinne nawilżenie. Sprawia, że skóra staje się nawilżona, gładka i promienna.

Serwisy


Aktualności

2017-08-29

L’Oréal Paris i maskara Paradise

25 sierpnia 2017 ruszyła zintegrowana, multimedialna kampania „Odkryj Paradise. Zabierz rzęsy do raju”.


Ta kampania jest jedną z większych tegorocznych aktywacji wprowadzających nowy, sensualny kosmetyk na rynek polski od marki L'Oréal Paris. W ramach działań marka przygotowała szereg aktywacji konsumenckich. Wśród nich konkurs „Wygraj voucher do raju”, który będzie promować jedna ze znanych polskich influencerek Anna Skura WhatAnnaWears.

Za strategię kampanii oraz kreacje odpowiada agencja McCann, za zakup mediów Zenith (off-line)
i Value Media (on-line), działania PR koordynuje agencja Big Picture, a działania social mediowe  agencja 121PR.
 




Nowości masowe

BIOLONICA Nowa polska marka kosmetyczna

BIOLONICA to polska firma kosmetyczna zajmująca się produkcją kosmetyków, opartych na komórkach macierzystych jabłoni.

PERFECT JOY

Wyrafinowana, męska kompozycja będąca połączeniem nut tworzących zapach orientalny z dużą dozą zmysłowości i świeżości.

Nivea Men Protect&Care, woda po goleniu 2 w 1

Odświeżająco-nawilżająca, dwufazowa formuła wzbogacona o aloes i prowitaminę B5, łączy w sobie ochronne działanie balsamu z odświeżaniem, jakie daje woda po goleniu.

Magazyn Kosmetyki


Newsletter


O portalu | Reklama | Zespół | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam

Magazyn Kosmetyki na facebook