Niedziela, 21 Stycznia 2018
Rekomendacje

MĘŻCZYZNA POD PRYSZNICEM

Odprężający żel pod prysznic z najnowszej linii Yego Sensitive, oparty na funkcjonalnej recepturze

JAPOŃSKA MOC OCZYSZCZANIA

Japoński kosmetyk rozpoczynający rytuał pielęgnacji twarzy.

OLEJKI DLA MIĘKKIEJ SKÓRY

Delikatny balsam do ciała, który zawiera pielęgnujące olejki. Zapewnia głębokie, 24-godzinne nawilżenie. Sprawia, że skóra staje się nawilżona, gładka i promienna.

Serwisy


Aktualności

2017-12-20

Miraculum wkracza do akcji

Notowana na głównym parkiecie GPW, Miraculum S.A, spółka, z niemal 100-letnią tradycją, przedstawiła 13 grudnia strategię rozwoju na lata 2018-2024.


- „Dzisiejsze spotkanie jest możliwe, ponieważ udało się, we współpracy z pracownikami, akcjonariuszami, kontrahentami i pozostałymi interesariuszami Miraculum, uchronić spółkę przed upadłością. W tym miejscu chcę bardzo podziękować wszystkim za zaufanie. Szczególnie doceniam rolę Pana Marka Kamoli - największego akcjonariusza,  który wspiera spółkę nie tylko finansowo, ale i operacyjnie” - powiedział Prezes Tomasz Sarapata.

Miraculum chce stać się w ciągu 5 lat liderem branży. Plan bardzo ambitny, biorąc pod uwagę ostatnie lata, w których spółka zmagała się z rozlicznymi problemami. Na przełomie 2016/2017 roku zmienił się Zarząd, a stery przedsiębiorstwa objął twórca sukcesu odzieżowej marki Bytom, Tomasz Sarapata. „Ogromna duma i odpowiedzialność są motorem napędowym moich działań w Miraculum” - twierdzi T. Sarapata.  „W najbliższych latach zamierzamy zwielokrotnić przychody i przywrócić spółce należne jej miejsce na polskim rynku kosmetycznym.

W październiku 2017 r do współpracy z Miraculum zostało zaproszone najczęściej nagradzane polskie biuro projektowe – Code Design. Jedyna rodzima firma, której projekt został wyróżniony nagrodą Red Dot Design Award – Best of The Best. Code Design zakłada wieloletnią współpracę z Miraculum, będąc jednocześnie jej akcjonariuszem. „Współpraca z Miraculum to nie tylko przygotowanie strategii rozwoju w oparciu o design oraz stworzenie nowego brandu, który dla rynku może być niemałym zaskoczeniem, ale także wsparcie spółki w różnych obszarach jej funkcjonowania” - mówi współwłaścicielka Code Design, Pani Magdalena Lubińska.

Zmiany w Miraculum są, jak wynika z przedstawionej strategii, zaplanowane na kilka najbliższych lat. Rok 2018  to gruntowne odświeżenie znanej marki Pani Walewska. Nowe linie produktowe, nowe opakowania nawiązujące do aktualnych trendów, nowe składniki itd. Oferta skierowana do wszystkich kanałów dystrybucji, także kanału nowoczesnego, gdzie produkty Miraculum S.A. są dzisiaj właściwie nieobecne. W 2018 roku spółka zamierza także odświeżyć i zaproponować spójną ofertę w takich brandach jak Tanita ( produkty do depilacji ), Lide ( marka wyspecjalizowana w męskich kosmetykach do golenia ), a także zmienić opakowania perfum Być może....

Prawdziwym zaskoczeniem przedstawionej 13 grudnia strategii jest plan wdrożenia i rozwoju marki Chopin. Na mocy, podpisanej na 7 lat, umowy z Narodowym Instytutem Fryderyka Chopina w Warszawie, Miraculum SA posiada wyłączne prawo do sprzedaży na wielu rynkach produktów kosmetycznych sygnowanych nazwiskiem wielkiego polskiego kompozytora i pianisty. W pierwszym roku obowiązywania umowy spółka przygotuje i wprowadzi na rynek w segmencie premium  trzy rodzaje wody perfumowanej – Prelude, Etude, Nocturne.
„Mamy ambicję, aby premiera wyjątkowych zapachów marki Chopin wkomponowała się w okres dla Polaków szczególny – rok 2018 to Rok Jubileuszu 100lecia odzyskania przez Polskę niepodległości oraz rok, w którym będzie odbywał się w Polsce Międzynarodowy Konkurs Chopinowski. Launch ekskluzywnych wód perfumowanych we wrześniu 2018 r jest najważniejszym krótkoterminowym celem spółki w zakresie zmian, które zaplanowaliśmy w strategii na lata 2018-2024” - podkreśla Pani Magdalena Lubińska.
13 grudnia spółka przedstawiła także planowane zmiany w obrębie innych marek na rok 2019 – m.in. wdrożenie zupełnie nowej odsłony Miraculum, Wars oraz Joko.
- „2017 rok już praktycznie za nami, udało się uporządkować kwestie bilansu spółki, co będzie miało odzwierciedlenie w raporcie rocznym  oraz struktury organizacji. Spółka ma stabilne podstawy do rozwoju sprzedaży w oparciu o istniejące portfolio produktów. Zmiany planowane na najbliższe lata są bardzo dobrze przemyślane i wierzę w sukces naszej spółki” - podsumowuje Prezes Tomasz Sarapata.
 




Nowości masowe

Miękkość, która zaskakuje!

Poczucie bezpieczeństwa, miękkość i komfort – takie wartości doceniają kobiety, szczególnie podczas „trudnych dni”. Skąd o tym wiadomo? Z wyników badania konsumenckiego P&G Polska z 2017 roku.

BIOLONICA Nowa polska marka kosmetyczna

BIOLONICA to polska firma kosmetyczna zajmująca się produkcją kosmetyków, opartych na komórkach macierzystych jabłoni.

PERFECT JOY

Wyrafinowana, męska kompozycja będąca połączeniem nut tworzących zapach orientalny z dużą dozą zmysłowości i świeżości.

Magazyn Kosmetyki


Newsletter


O portalu | Reklama | Zespół | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam

Magazyn Kosmetyki na facebook