Niedziela, 21 Stycznia 2018
Rekomendacje

MĘŻCZYZNA POD PRYSZNICEM

Odprężający żel pod prysznic z najnowszej linii Yego Sensitive, oparty na funkcjonalnej recepturze

JAPOŃSKA MOC OCZYSZCZANIA

Japoński kosmetyk rozpoczynający rytuał pielęgnacji twarzy.

OLEJKI DLA MIĘKKIEJ SKÓRY

Delikatny balsam do ciała, który zawiera pielęgnujące olejki. Zapewnia głębokie, 24-godzinne nawilżenie. Sprawia, że skóra staje się nawilżona, gładka i promienna.

Serwisy


Aktualności

2018-01-08

BIOLONICA NAGRODZONA TYTUŁEM KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI- DEBIUT ROKU 2017

Innowacyjna polska marka BIOLONICA produkująca kosmetyki oparte na komórkach macierzystych jabłoni Apple Stem Cells, została uhonorowana tytułem Konsumencki Lider Jakości- Debiut Roku 2017.

Kapituła przyznała to wyróżnienie marce BIOLONICA, jako jedynej z branży kosmetycznej, za unikatowe i nowatorskie wykorzystanie komórek macierzystych jabłoni, tworzenie innowacyjnych kosmetyków i wzbogacenie rynku kosmetycznego o nowe rozwiązania.

To bardzo miła niespodzianka w nowym roku. BIOLONICA dba o urodę zarówno kobiet jak i mężczyzn, tworząc kosmetyki do pielęgnacji najwyższej jakości. Nagroda ta jest docenieniem wysiłku całego zespołu firmy i motywacją do dalszego rozwoju - mówi Joanna Skrobisz-Sowińska, właścicielka marki.

Misją firmy BIOLONICA jest dbałość o urodę i zdrowie Klientów, poprzez zastosowanie naturalnych surowców, których ekologiczność została potwierdzona licznymi certyfikatami. Receptury posiadają ponad 90 procent surowców pochodzenia naturalnego. Pierwszą odsłoną kosmetyków BIOLONICA jest linia Apple Stem Cells. Domeną firmy jest tworzenie innowacyjnych kosmetyków i wykorzystanie roślinnych komórek macierzystych (stem cells), to niewątpliwie przełomowe odkrycie ostatnich lat w kosmetologii. Kojące jabłko to zaawansowany składnik naturalny chroniący i ulepszający działanie naturalnego produktu. Koi i łagodzi konsekwencje wrażliwości skóry. Wszystkie kosmetyki są dostępne w sklepie na www.biolonica.com

Konsumencki Lider Jakości to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki, realizowany przez Redakcję Strefy Gospodarki, niezależnego dodatku dystrybuowanego wraz Dziennikiem Gazetą Prawną. Jego celem jest wyłonienie, na podstawie zrealizowanych badań konsumenckich, najlepszych jakościowo, marek i produktów dostępnych na polskim rynku oraz ich promocja prasowa.

Kapituła Redakcyjna przyznaje nominacje do tytułu na podstawie obserwacji rynku oraz prowadzonych w ramach zasadniczej części Programu ogólnopolskich badań konsumenckich. Po analizie informacji zebranych przez Redakcję i nadesłanych materiałów Kapituła Programu przyznaje wybranym, najlepszym markom tytuł Konsumencki Lider Jakości – Debiut Roku 2017. W każdej z kategorii w branży przyznawane jest tylko jedno wyróżnienie.

Badania realizowane w ramach Projektu KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI za cel główny przyjmują wyłonienie Liderów Jakości usług i produktów dostępnych na polskim rynku. W badaniu gromadzone są opinie aktywnych konsumentów. Nie tylko identyfikuje Liderów, ale też zbiera wiedzę na temat jakości wybranych produktów i usług.

 




Nowości masowe

Miękkość, która zaskakuje!

Poczucie bezpieczeństwa, miękkość i komfort – takie wartości doceniają kobiety, szczególnie podczas „trudnych dni”. Skąd o tym wiadomo? Z wyników badania konsumenckiego P&G Polska z 2017 roku.

BIOLONICA Nowa polska marka kosmetyczna

BIOLONICA to polska firma kosmetyczna zajmująca się produkcją kosmetyków, opartych na komórkach macierzystych jabłoni.

PERFECT JOY

Wyrafinowana, męska kompozycja będąca połączeniem nut tworzących zapach orientalny z dużą dozą zmysłowości i świeżości.

Magazyn Kosmetyki


Newsletter


O portalu | Reklama | Zespół | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam

Magazyn Kosmetyki na facebook