Poniedziałek, 23 Lipca 2018
Rekomendacje

SEPHORA TREND REPORT WIOSNA-LATO 2018

Daj się porwać trendom! Poznaj najgorętsze nowości kosmetyczne i makijażowe sezonu wiosna-lato 2018.

MĘŻCZYZNA POD PRYSZNICEM

Odprężający żel pod prysznic z najnowszej linii Yego Sensitive, oparty na funkcjonalnej recepturze

JAPOŃSKA MOC OCZYSZCZANIA

Japoński kosmetyk rozpoczynający rytuał pielęgnacji twarzy.

Serwisy


Aktualności

2018-03-01

Co 10 szampon dla dzieci kupowany w Polsce to bobini. Co 6 produkt do prania to bobini baby (dane Nielsen: 2017).

Co 10 szampon dla dzieci kupowany w Polsce to bobini. Co 6 produkt do prania to bobini baby (dane Nielsen: 2017).

Marka rozwija się dynamicznie, tworząc nowe kategorie np. vegan. W Polsce produkty bobini są dostępne w każdym mieście, we wszy-stkich formatach sklepów, drogerii, hipermarketów. Teraz czas na naszych zacho-dnich sąsiadów. Pierwszy i ważny cel dla marki został osiągnięty. Udało się wprowadzić serię dla niemowląt, dzieci oraz vegan w największej sieci drogerii w Niemczech DM-Drogerie Markt. To dla Grupy bardzo duży sukces. Będąc na półkach w DM firma pokazuje, że polskie produkty mają światową jakość i wyróżniają się świetną recepturą. Asortyment bobini, baby i vegan dostępny jest w sklepie internetowym DM on-line oraz częściowo w sklepach stacjonarnych.

DM—Drogerie Markt pier-wszy swój sklep otworzyli w 1973 roku, dziś sieć jest obecna w 12 krajach europejskich  z liczbą około 3 450 sklepów. W samych Niemczech dla DM pracuje ponad 40 000 osób. Obecnie sprzedaż w DM przekracza 10 miliardów  euro.
 
Grupa GC ma nadzieję, że DM otworzy im drogę do podboju kolejnych sieci w Niemczech i nowych rynków za granicą.



Nowości masowe

Makijażowe nowości od Maybelline!

Oto nowości kosmetyczne odpowiadające na najnowsze trendy, prosto z Nowego Jorku.

Miękkość, która zaskakuje!

Poczucie bezpieczeństwa, miękkość i komfort – takie wartości doceniają kobiety, szczególnie podczas „trudnych dni”. Skąd o tym wiadomo? Z wyników badania konsumenckiego P&G Polska z 2017 roku.

BIOLONICA Nowa polska marka kosmetyczna

BIOLONICA to polska firma kosmetyczna zajmująca się produkcją kosmetyków, opartych na komórkach macierzystych jabłoni.

Magazyn Kosmetyki


Newsletter


O portalu | Reklama | Zespół | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam

Magazyn Kosmetyki na facebook