Poniedziałek, 28 Maja 2018
Rekomendacje

SEPHORA TREND REPORT WIOSNA-LATO 2018

Daj się porwać trendom! Poznaj najgorętsze nowości kosmetyczne i makijażowe sezonu wiosna-lato 2018.

MĘŻCZYZNA POD PRYSZNICEM

Odprężający żel pod prysznic z najnowszej linii Yego Sensitive, oparty na funkcjonalnej recepturze

JAPOŃSKA MOC OCZYSZCZANIA

Japoński kosmetyk rozpoczynający rytuał pielęgnacji twarzy.

Serwisy


Aktualności

2018-03-01

HISTORIA SUKCESU PISANEGO SZMINKĄ…SEPHORA

Od 26 lutego w wybranych perfumeriach Sephora pojawiła się limitowana szminka z kolekcji Sephora Lipstories. Cały dochód z jej sprzedaży wesprze działania Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, a konkretnie rozwój przedsiębiorczości kobiet oraz polskich startupów.
 
W połowie stycznia we wszystkich perfumeriach Sephora pojawiła się kolekcja 30 nowych pomadek, kremowych, matowych i metalicznych, w opakowaniach w duchu eko, inspirowanych #InstagramStories. Każda szminka opowiada odrębną historię na przykład podróży, miłości czy piękna przyrody. Jedna z nich, która trafi do wybranych perfumerii od lutego, to szminka dedykowana kobietom sukcesu. Matowa czerwień od dekad dodaje kobietom pewności siebie, symbolizuje odwagę i waleczność, dlatego to właśnie ten wariant dedykowany jest współpracy z Fundacją Olgi Kozierowskiej. 
 
- Kiedy w grudniu spotkałam się z Sephora, która przyszła do nas z pomysłem wspólnej akcji, miałam poczucie, że zjawił się św. Mikołaj i dał mi wspaniały prezent na długo przed świętami – mówi Olga Kozierowska, założycielka Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką. – Pamiętam ten czas, gdy biuro Sukcesu Pisanego Szminką mieściło się jeszcze w salonie, w moim domu, a ja marzyłam wówczas nieśmiało, że ktoś, kiedyś stworzy szminkę specjalnie dla nas. I teraz to marzenie się spełniło. Dzięki tej szmince będziemy mogły wesprzeć jeszcze więcej kobiet, co jest i moją życiową misją, i misją naszej Fundacji. Jestem ogromnie szczęśliwa i wzruszona. Bardzo dziękuję Sephora za zaufanie i docenienie naszych działań. 
 
Cały dochód ze sprzedaży limitowanej edycji szminki Sephora przekaże na wsparcie działań Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką i Sukces TO JA – największego w Polsce programu aktywizacji zawodowej Polek. Misją Sephora od lat jest wspieranie kobiet w dążeniu do samorealizacji – zarówno zawodowej, jak i prywatnej. 
 
- Sephora w Polsce oraz na świecie dodaje kobietom wiary we własne możliwości. Inspirujemy, uczymy, podpowiadamy jak m.in. poprzez pracę nad własnym wizerunkiem, wejść na rynek pracy. Pomagamy też przekazując swoje biznesowe know how na przykład poprzez wsparcie kobiecych start-up’ów kosmetycznych – mówi Małgorzata Dzięcielewska, Dyrektor Marketingu Sephora Polska. – Cieszę się, że dzięki współpracy 
z Fundacją pomożemy rozwijać projekty szkoleń i warsztatów dla kobiet, które pracują nad samorealizacją zawodową. Działania Fundacji odzwierciedlają naszą filozofię społecznego zaangażowania biznesu, dlatego z radością rozpoczynamy naszą współpracę. 
 
Limitowana szminka Sephora Lipstories A Little magic nr 22, dostępna będzie w wybranych perfumeriach Sephora oraz w perfumerii on-line na sephora.pl od 26 lutego 
do wyczerpania zapasów. 
______________________________________________________________________________________
Sephora to najbardziej innowacyjne i inspirujące perfumerie w Polsce. Firma, będąca obecnie największą siecią perfumerii na świecie, z ponad 2000 punktami sprzedaży w 33 krajach, powstała w 1969 roku we Francji. Od 1999 roku jest obecna na polskim rynku, na którym posiada 94 perfumerie w największych miastach. Sephora, rozpoznawalna wszędzie po eleganckim wnętrzu swoich sklepów oraz charakterystycznych czarno-białych paskach, oferuje niezwykle szeroką gamę kosmetyków – perfum, produktów do makijażu oraz pielęgnacji, w sumie kilkanaście tysięcy różnych produktów.

Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. W sektorze perfum i kosmetyków do grupy należą takie marki jak Parfums Christian Dior, Guerlain czy Parfums Givenchy, w segmencie mody i wyrobów skórzanych m.in. Louis Vuitton, Kenzo, Givenchy, Fendi i Marc Jacobs. Wśród win i alkoholi do grupy należą np. Moët & Chandon czy Hennessy, zaś w kategorii zegarków i biżuterii – TAG Heuer, Zenith, Hublot oraz De Beers Diamond Jewellers Limited. Dzięki przynależności do grupy LVMH, Sephora współtworzy i dekoduje nowe trendy w świecie urody i mody. Z Sephora każdy nowy sezon jest jeszcze bardziej ekscytujący!

Więcej informacji na temat firmy i sklep internetowy www.sephora.pl
 
 



Nowości apteczne

Sekret nieskazitelnej skóry od Avène

Kremowe podkłady w kompakcie Avène Eau Thermale umożliwiają bezpieczne tuszowanie wad skóry, podkreślając naturalną urodę cery.

URIAGE HYSÉAC 3-REGUL KREM KOLORYZUJĄCY SPF30

URIAGE prezentuje nowość, krem koloryzujący HYSÉAC 3-REGUL SPF 30. To produkt o lekkiej konsystencji, który skutecznie działa na wszystkie przyczyny trądziku.

Linia Iwostin HYDRO Sensitia® kliniczny* wymiar nawilżenia skóry

Miejskie życie i jego wciąż rosnące tempo zagrażają wrażliwej skórze. Ciągle narażona na szkodliwe działanie smogu, klimatyzacji, stresu czy promieniowania UV, szybciej traci wodę i w konsekwencji w ciągu dnia staje się coraz bardziej wysuszona.

Magazyn Kosmetyki


Newsletter


O portalu | Reklama | Zespół | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam

Magazyn Kosmetyki na facebook