Sobota, 23 Czerwca 2018
Rekomendacje

SEPHORA TREND REPORT WIOSNA-LATO 2018

Daj się porwać trendom! Poznaj najgorętsze nowości kosmetyczne i makijażowe sezonu wiosna-lato 2018.

MĘŻCZYZNA POD PRYSZNICEM

Odprężający żel pod prysznic z najnowszej linii Yego Sensitive, oparty na funkcjonalnej recepturze

JAPOŃSKA MOC OCZYSZCZANIA

Japoński kosmetyk rozpoczynający rytuał pielęgnacji twarzy.

Serwisy


Asortyment

2015-05-08

Na dobrej stopie

W zimie skrywane pod ciężkimi butami. Wielu konsumentkom brakowało zatem motywacji, by o stopy właściwie zadbać.
2015-04-10

Dobrze ułożeni

Co lubią mężczyźni w swoim wizerunku? Co podnosi ich atrakcyjność? Włosy!
2015-04-10

Wiosna w nowym kolorze

Dlaczego Polki kupują tak chętnie farby?
2015-01-08

Karnawałowy makijaż

Dużo świetlistości, smoky eyes i mocno podkreślona linia oka – to zdecydowani faworyci trendów makijażu karnawałowego.
2015-01-08

Jak polecić podkład idealny?

Odpowiednia konsystencja, koloryt, krycie i aplikacja – te wszystkie aspekty sprawiają, że wybór i użytkowanie podkładu mogą sprawiać konsumentkom wiele problemów.
2014-12-15

Makijaż musi być!

Ponad połowa Polek codziennie wykonuje makijaż. Najczęściej, czyli codziennie lub prawie codziennie (52 proc. wszystkich wskazań), malują się kobiety w wieku od 25 do 34 lat, mieszkające w miastach i pracujące umysłowo
2014-12-11

Co zawiera krem przeciwzmarszczkowy?

Wielu specjalistów zaleca stosowanie kremów przeciwzmarszczkowych już po 26. roku życia.
2014-10-17

Wybierz najlepszą mascarę dla swojej klientki

Jak się okazuje, jednym z najlepiej sprzedających się produktów w kategorii kosmetyków kolorowych są tusze do rzęs.
2014-10-09

Coraz bliżej święta…

Choć na półkach zagości w listopadzie, oferta świąteczna już od końca wakacji skłania właścicieli sklepów do refleksji
2014-09-19

Nastoletni konsument – wyzwanie sprzedawcy

Nastoletni konsument to świadomy i dobrze poinformowany klient, który coraz częściej robi zakupy w internecie


1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 nastepna>>


Nowości masowe

Makijażowe nowości od Maybelline!

Oto nowości kosmetyczne odpowiadające na najnowsze trendy, prosto z Nowego Jorku.

Miękkość, która zaskakuje!

Poczucie bezpieczeństwa, miękkość i komfort – takie wartości doceniają kobiety, szczególnie podczas „trudnych dni”. Skąd o tym wiadomo? Z wyników badania konsumenckiego P&G Polska z 2017 roku.

BIOLONICA Nowa polska marka kosmetyczna

BIOLONICA to polska firma kosmetyczna zajmująca się produkcją kosmetyków, opartych na komórkach macierzystych jabłoni.

Magazyn Kosmetyki


Newsletter


O portalu | Reklama | Zespół | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam

Magazyn Kosmetyki na facebook