Niedziela, 22 Kwietnia 2018
Rekomendacje

SEPHORA TREND REPORT WIOSNA-LATO 2018

Daj się porwać trendom! Poznaj najgorętsze nowości kosmetyczne i makijażowe sezonu wiosna-lato 2018.

MĘŻCZYZNA POD PRYSZNICEM

Odprężający żel pod prysznic z najnowszej linii Yego Sensitive, oparty na funkcjonalnej recepturze

JAPOŃSKA MOC OCZYSZCZANIA

Japoński kosmetyk rozpoczynający rytuał pielęgnacji twarzy.

Serwisy


Asortyment

2014-08-19

Świeżość pożądana

Dezodorant czy antyperspirant to dla człowieka kulturalnego tak samo niezbędny produkt jak pasta do zębów czy środek do mycia.
2014-07-22

Czy Polki polubiły serum?

Coraz więcej marek poszerza linie pielęgnacyjne o produkty typu serum
2014-07-03

Zwyczaje się zmieniają…

Polski konsument nie poprzestaje na produktach do golenia.
2014-05-13

Trend na gładkość

Depilacja traktowana jest dziś jako typowy zabieg higieniczny, podobny do mycia zębów czy przycinania paznokci.
2014-05-13

Krótki przewodnik przed sezonem na słońce

W ubiegłym roku sprzedano w Polsce ponad 9,5 mln sztuk kosmetyków do opalania, po opalaniu, a także samoopalaczy i aktywatorów opalania – wynika z danych Nielsena.
2014-04-11

Żel z benefitem

Benefit w postaci wygładzania, odmładzania i wyszczuplania znajdziemy już nie tylko w kremach czy balsamach, ale też w produktach myjących, takich jak żele, peelingi, nektary i olejki do kąpieli.
2014-04-11

Zyski zależne od pogody

Sprzedaż kosmetyków do opalania szacowana w Polsce w poprzednim sezonie zamknęła się kwotą 142,9 mln zł.
2014-03-04

Męskie kosmetyki – kategoria z potencjałem

Różnica w zainteresowaniu męską półką w sklepie między Polakami a Zachodem jest jeszcze znaczna.
2014-02-06

Sztuka kamuflażu

Cienie pod oczami, przebarwienia, naczynka, zmarszczki – na twarzy są punkty, które klientka chciałaby zamaskować.
2013-11-07

Młoda skóra też wymaga pielęgnacji

Czy młode kobiety naprawdę potrzebują kosmetyków?


1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 nastepna>>


Nowości masowe

Makijażowe nowości od Maybelline!

Oto nowości kosmetyczne odpowiadające na najnowsze trendy, prosto z Nowego Jorku.

Miękkość, która zaskakuje!

Poczucie bezpieczeństwa, miękkość i komfort – takie wartości doceniają kobiety, szczególnie podczas „trudnych dni”. Skąd o tym wiadomo? Z wyników badania konsumenckiego P&G Polska z 2017 roku.

BIOLONICA Nowa polska marka kosmetyczna

BIOLONICA to polska firma kosmetyczna zajmująca się produkcją kosmetyków, opartych na komórkach macierzystych jabłoni.

Magazyn Kosmetyki


Newsletter


O portalu | Reklama | Zespół | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam

Magazyn Kosmetyki na facebook