Niedziela, 22 Kwietnia 2018
Rekomendacje

SEPHORA TREND REPORT WIOSNA-LATO 2018

Daj się porwać trendom! Poznaj najgorętsze nowości kosmetyczne i makijażowe sezonu wiosna-lato 2018.

MĘŻCZYZNA POD PRYSZNICEM

Odprężający żel pod prysznic z najnowszej linii Yego Sensitive, oparty na funkcjonalnej recepturze

JAPOŃSKA MOC OCZYSZCZANIA

Japoński kosmetyk rozpoczynający rytuał pielęgnacji twarzy.

Serwisy


Asortyment

2012-01-30

Maskara – must have Polek

Bez maskary Polki nie wyobrażają sobie makijażu. Dla jednych to jedyny kosmetyk z kolorówki, po który sięgają. Dla innych pomalowanie rzęs jest kropką nad i po wykonaniu starannego makijażu.
2011-12-02

Ciekawe propozycje z męskiej półki zapachów

Mężczyzna kieruje się nosem własnym i… partnerki. To dla niej często chce efektownie pachnieć i z jej gustem się liczy. Sprawdziliśmy, co podoba się współczesnym mężczyznom i jakie interesujące nowości znajdą na sklepowych półkach - zarówno tych wyższych, jak i niższych cenowo.
2011-11-29

Kosmetyki znów na szczycie

35% Polaków spodziewa się, że w najbliższym czasie sytuacja gospodarcza pogorszy się, mimo to nie zamierzają oszczędzać na świątecznych wydatkach.
2011-11-14

Jak się sprzedają dezodoranty?

Dezodoranty to kategoria, której sprzedaż utrzymuje się na stabilnym poziomie.
2011-11-07

Za chwilę zaczyna się szczyt

To już naprawdę ostatni moment na to, by zestawy prezentowe trafiły do Waszych sklepów. Gorączka świątecznych zakupów jest już naprawdę bliska. W dźwięku „Last Christmas”, przy migających światełkach na choinkach klienci otworzą szeroko swoje serca i portfele.
2011-10-07

Z pianką czy bez?

W koloryzacji pojawia się coraz więcej innowacyjnych produktów, i to w coraz lepszych cenach. Nowoczesne pianki, farby żelowe, rozjaśniacze pozwalają zmienić kolor bez jakichś większych trudności.
2011-09-08

Więcej światła

Gdy włosy są osłabione, stają się matowe, ciężkie, niepodatne na układanie. Po wakacjach dobrze zrobi im wizyta u fryzjera i nieco mocniej działające kosmetyki. Tylko wówczas odzyskają siłę i blask.
2011-08-03

Więcej innowacji w koloryzacji

Dorosłe Polki aż w 80% sięgają po farby do włosów. Tu jesteśmy w czubie Europy. Jednak większość wybiera wciąż farby tradycyjne, które są dosć czasochłonne i absorbujące, jeśli idzie o przygotowanie.
2011-07-26

Do golenia, po goleniu

Wybór coraz większy. Widać również większe zainteresowanie producentów rozszerzaniem oferty o kosmetyki i maszynki dostosowane do wymogów skóry wrażliwej.
2011-06-22

W stanie wakacyjnej gotowości

Lato na horyzoncie – warto więc przygotować sklep, by wyposażał klienta we wszystko, czego mu na urlopie potrzeba.


1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 nastepna>>


Nowości masowe

Makijażowe nowości od Maybelline!

Oto nowości kosmetyczne odpowiadające na najnowsze trendy, prosto z Nowego Jorku.

Miękkość, która zaskakuje!

Poczucie bezpieczeństwa, miękkość i komfort – takie wartości doceniają kobiety, szczególnie podczas „trudnych dni”. Skąd o tym wiadomo? Z wyników badania konsumenckiego P&G Polska z 2017 roku.

BIOLONICA Nowa polska marka kosmetyczna

BIOLONICA to polska firma kosmetyczna zajmująca się produkcją kosmetyków, opartych na komórkach macierzystych jabłoni.

Magazyn Kosmetyki


Newsletter


O portalu | Reklama | Zespół | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam

Magazyn Kosmetyki na facebook