Sobota, 21 Października 2017
Rekomendacje

MĘŻCZYZNA POD PRYSZNICEM

Odprężający żel pod prysznic z najnowszej linii Yego Sensitive, oparty na funkcjonalnej recepturze

JAPOŃSKA MOC OCZYSZCZANIA

Japoński kosmetyk rozpoczynający rytuał pielęgnacji twarzy.

OLEJKI DLA MIĘKKIEJ SKÓRY

Delikatny balsam do ciała, który zawiera pielęgnujące olejki. Zapewnia głębokie, 24-godzinne nawilżenie. Sprawia, że skóra staje się nawilżona, gładka i promienna.

Serwisy


Asortyment

2017-05-22

Albedo Marketing dla nowej linii kosmetycznej Henkel


W portfolio Henkla pojawiły się nowe produkty – Syoss SalonPLEX, kosmetyki do odbudowy struktury włosa. Za działania wizerunkowe i kampanię promocji sprzedaży odpowiada Albedo Marketing.

W branży kosmetycznej coraz większym zainteresowaniem cieszą się produkty wykorzystywane w profesjonalnych gabinetach kosmetycznych i salonach fryzjerskich. Na półkach sklepowych pojawiła się właśnie nowa seria przeznaczona do włosów – Syoss SalonPLEX, pozycjonowana jako „reGENERACJA PRZYSZŁOŚCI”. Słowa regeneracja/generacja nie są przypadkowe. Pierwsze z nich podkreśla benefit, jaki użytkownicy otrzymają po zastosowaniu produktu, a drugie wskazuje na grupę docelową, którą jest nowe pokolenie wymagających klientów. To właśnie dla nich przygotowano rewolucyjne rozwiązanie pozwalające odbudować strukturę włosów, do niedawna dostępne jedynie w salonach fryzjerskich, a obecnie znajdujące się w zasięgu ręki każdego. Hasło dedykowane marce stanowi fundament całej komunikacji związanej z wprowadzeniem nowej linii na rynek.

Kluczowym elementem promocyjnym jest edukacyjna strona internetowa. Interaktywna platforma umożliwia poznanie innowacyjnych cech produktu wynikających z zastosowania technologii SalonPLEX. Mechanizmem wspierającym zdobywanie wiedzy jest konkurs.

- Zadania konkursowe zostały przygotowane w formie quizów. Aby motywować uczestników do rzeczywistego pogłębiania wiedzy na temat produktu, pytania są systematycznie zmieniane – mówi  Hanna Przybylska, Senior Account Manager z Albedo Marketing.- Zależało nam, aby dotrzeć nie tylko do obecnych ale także do potencjalnych klientów, więc zdecydowaliśmy, że uczestnictwo w akcji nie powinno wiązać się z warunkiem zakupowym. Jesteśmy przekonani, że konsument, który  pozna zalety kosmetyków, zdecyduje się je nabyć – dodaje Przybylska.
Poza stroną internetową do komunikacji z odbiorcami wykorzystano materiały POS. Działania zostały wzbogacone również akcjami prowadzonymi we współpracy z influencerami.

Agencja marketingu zintegrowanego Albedo Marketing Sp. z o.o. działa od 2002 r. Specjalizuje się w opracowywaniu, realizacji i wdrażaniu programów lojalnościowych i promocji sprzedaży, a także w kompleksowej obsłudze BTL. Prowadzi nowatorskie działania wyróżnione licznymi nagrodami branżowymi, m.in.: Golden Arrow, Najlepszy Partner w Biznesie, Boomerang oraz Złota Strzała. Trzykrotnie zdobyła tytuł Agencji Marketingu Zintegrowanego Roku 2013, 2014, 2016. Do najważniejszych klientów Albedo Marketing należą liderzy poszczególnych branż, m.in.: Nestle, Whirlpool, Henkel, Philips, Aviko, Kamis, MasterCard, 3M.
 







Komentarze:



Nowości apteczne

Sekret nieskazitelnej skóry od Avène

Kremowe podkłady w kompakcie Avène Eau Thermale umożliwiają bezpieczne tuszowanie wad skóry, podkreślając naturalną urodę cery.

URIAGE HYSÉAC 3-REGUL KREM KOLORYZUJĄCY SPF30

URIAGE prezentuje nowość, krem koloryzujący HYSÉAC 3-REGUL SPF 30. To produkt o lekkiej konsystencji, który skutecznie działa na wszystkie przyczyny trądziku.

Linia Iwostin HYDRO Sensitia® kliniczny* wymiar nawilżenia skóry

Miejskie życie i jego wciąż rosnące tempo zagrażają wrażliwej skórze. Ciągle narażona na szkodliwe działanie smogu, klimatyzacji, stresu czy promieniowania UV, szybciej traci wodę i w konsekwencji w ciągu dnia staje się coraz bardziej wysuszona.

Magazyn Kosmetyki


Newsletter


O portalu | Reklama | Zespół | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam

Magazyn Kosmetyki na facebook