Piątek, 27 Kwietnia 2018
Rekomendacje

SEPHORA TREND REPORT WIOSNA-LATO 2018

Daj się porwać trendom! Poznaj najgorętsze nowości kosmetyczne i makijażowe sezonu wiosna-lato 2018.

MĘŻCZYZNA POD PRYSZNICEM

Odprężający żel pod prysznic z najnowszej linii Yego Sensitive, oparty na funkcjonalnej recepturze

JAPOŃSKA MOC OCZYSZCZANIA

Japoński kosmetyk rozpoczynający rytuał pielęgnacji twarzy.

Serwisy


Asortyment

2017-05-22

Albedo Marketing dla nowej linii kosmetycznej Henkel


W portfolio Henkla pojawiły się nowe produkty – Syoss SalonPLEX, kosmetyki do odbudowy struktury włosa. Za działania wizerunkowe i kampanię promocji sprzedaży odpowiada Albedo Marketing.

W branży kosmetycznej coraz większym zainteresowaniem cieszą się produkty wykorzystywane w profesjonalnych gabinetach kosmetycznych i salonach fryzjerskich. Na półkach sklepowych pojawiła się właśnie nowa seria przeznaczona do włosów – Syoss SalonPLEX, pozycjonowana jako „reGENERACJA PRZYSZŁOŚCI”. Słowa regeneracja/generacja nie są przypadkowe. Pierwsze z nich podkreśla benefit, jaki użytkownicy otrzymają po zastosowaniu produktu, a drugie wskazuje na grupę docelową, którą jest nowe pokolenie wymagających klientów. To właśnie dla nich przygotowano rewolucyjne rozwiązanie pozwalające odbudować strukturę włosów, do niedawna dostępne jedynie w salonach fryzjerskich, a obecnie znajdujące się w zasięgu ręki każdego. Hasło dedykowane marce stanowi fundament całej komunikacji związanej z wprowadzeniem nowej linii na rynek.

Kluczowym elementem promocyjnym jest edukacyjna strona internetowa. Interaktywna platforma umożliwia poznanie innowacyjnych cech produktu wynikających z zastosowania technologii SalonPLEX. Mechanizmem wspierającym zdobywanie wiedzy jest konkurs.

- Zadania konkursowe zostały przygotowane w formie quizów. Aby motywować uczestników do rzeczywistego pogłębiania wiedzy na temat produktu, pytania są systematycznie zmieniane – mówi  Hanna Przybylska, Senior Account Manager z Albedo Marketing.- Zależało nam, aby dotrzeć nie tylko do obecnych ale także do potencjalnych klientów, więc zdecydowaliśmy, że uczestnictwo w akcji nie powinno wiązać się z warunkiem zakupowym. Jesteśmy przekonani, że konsument, który  pozna zalety kosmetyków, zdecyduje się je nabyć – dodaje Przybylska.
Poza stroną internetową do komunikacji z odbiorcami wykorzystano materiały POS. Działania zostały wzbogacone również akcjami prowadzonymi we współpracy z influencerami.

Agencja marketingu zintegrowanego Albedo Marketing Sp. z o.o. działa od 2002 r. Specjalizuje się w opracowywaniu, realizacji i wdrażaniu programów lojalnościowych i promocji sprzedaży, a także w kompleksowej obsłudze BTL. Prowadzi nowatorskie działania wyróżnione licznymi nagrodami branżowymi, m.in.: Golden Arrow, Najlepszy Partner w Biznesie, Boomerang oraz Złota Strzała. Trzykrotnie zdobyła tytuł Agencji Marketingu Zintegrowanego Roku 2013, 2014, 2016. Do najważniejszych klientów Albedo Marketing należą liderzy poszczególnych branż, m.in.: Nestle, Whirlpool, Henkel, Philips, Aviko, Kamis, MasterCard, 3M.
 







Komentarze:



Nowości selektywne

London marki Widian w ofercie Quality Missala

Widian wprowadza nową linię Sapphire Collection

Linia Premier Cru

Kwintesencja kompleksowej pielęgnacji przeciw starzeniu się skóry.

Oferta Quality Missala i Amouage.

Aromatyczny Beach Hut Man jest już dostępny na półkach Perfumerii Quality.

Magazyn Kosmetyki


Newsletter


O portalu | Reklama | Zespół | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam

Magazyn Kosmetyki na facebook