Czwartek, 14 Grudnia 2017
Rekomendacje

MĘŻCZYZNA POD PRYSZNICEM

Odprężający żel pod prysznic z najnowszej linii Yego Sensitive, oparty na funkcjonalnej recepturze

JAPOŃSKA MOC OCZYSZCZANIA

Japoński kosmetyk rozpoczynający rytuał pielęgnacji twarzy.

OLEJKI DLA MIĘKKIEJ SKÓRY

Delikatny balsam do ciała, który zawiera pielęgnujące olejki. Zapewnia głębokie, 24-godzinne nawilżenie. Sprawia, że skóra staje się nawilżona, gładka i promienna.

Serwisy


Asortyment

2017-05-31

Zaakcentuj potrzebę zmiany, czyli co polecić klientom na wiosnę


CZAS NA WIOSENNE PORZĄDKI. JAKO SPRZEDAWCA WYKORZYSTAJ TEN MOMENT NA ZAOFEROWANIE KLIENTOM PRODUKTÓW WSPOMAGAJĄCYCH PRZYWRÓCENIE CIAŁU I TWARZY DO DOBREJ KONDYCJI PO ZIMOWYM LETARGU.


Wiosną budzimy się do życia. Mamy – większą niż zwykle – ochotę na po¬rządki. Od uprzątnięcia szaf z zimowych ubrań zaczynamy, a kończymy… na przygotowaniu skóry na nadejście wiosny i lata. Jako sprzedawca wykorzystaj ten moment na zaoferowanie swoim klientom produktów wspomagających przywróce¬nie ciału i twarzy do dobrej kondycji po zimowym letargu. Łatwo powiedzieć, wykonać trudniej? Zacznijmy od wyodrębnienia kilku produktów, które wspomogą wiosenne porządki twarzy i ciała.

1. Peeling
Złuszcza martwy naskórek i przygotowuje skórę do właściwej absorbcji składników aktywnych. Twoim obowiązkiem, jako „beauty eksperta”, jest uświadomienie twojemu klientowi roli peelingu. Bez niego żaden krem, maska, olejek nie zdziała za wiele – składniki aktywne „zostaną zatrzyma¬ne” przez swoistą skorupkę, czyli złogi martwych komórek naskórka.

2. Produkty z kwasami
Podobnie jak peelingi, usuną wierzchnią warstwę naskórka. Oprócz tego uporają się z zanieczysz¬czeniami, wyrównają koloryt cery oraz poprawią poziom nawilżenia (co jest istotne po okresie grzewczym). Pracujesz w drogerii lub aptece? Zaoferuj dermokosmetyk z AHA. Jeśli jesteś kosmetologiem – zaproponuj kurację z kwasami dobranymi do potrzeb cery.

3. Kosmetyki ujędrniające
Nie oszukujmy się, zimą gromadzimy nadpro¬gramowe kilogramy, chowając je skrzętnie pod swetrem i puchową kurtką. Wiosną okazuje się, że nasze ciała – bardziej okazałe niż jesienią – nie są gotowe na szorty i zwiewne sukienki. Zaoferuj swojemu klientowi produkty o działaniu ujędrnia¬jącym, zwracając uwagę na wartościowe składniki aktywne – kofeinę, guaranę, cynamon i imbir.

4. Produkty do pielęgnacji stóp
Po zrzuceniu ciężkiego, zimowego obuwia czas zaprezentować stopy. Zrogowaciały naskórek i nieestetyczny wygląd kończyn dolnych budzą popłoch i uczucie dyskomfortu. Pamiętaj, by za¬prezentować swojemu klientowi możliwości po¬prawy stanu skóry stóp – produkty z zawartością mocznika, specjalistyczne tarki czy usługa pedi¬cure uporają się z niskim poziomem nawilżenia, pękaniem skóry i nadmiernym rogowaceniem.

5. Suplementy diety
Jeśli w twojej ofercie znajdują się suplementy przyspieszające metabolizm, wspomagające pracę jelit czy dające uczucie sytości, wiosna to doskonały moment, by zaprezentować je klientom. Detoks to temat na czasie. Każdy chce przywitać wiosnę z węższym obwodem talii, niższą wagą, w pełni sił i w dobrym nastroju. Jeśli więc w ofercie nie masz suplementów, zastąp je wartościową poradą dietetyczną.
Tekst MICHALINA DYCZKOWSKA, kosmetolog, szkoleniowiec

AUTORKA ZAJMUJE SIĘ PR-EM I KOMUNIKACJĄ SIECI GABINETÓW I INSTYTUTÓW KOSMETYCZNYCH YASUMI – YASUMI.PL ORAZ PROWADZI BLOG WIZERUNKOWY O SZTUCE RELAKSU I PIELĘGNACJI – DOMOWESPOSOBYSPA.PL
 







Komentarze:



Nowości masowe

BIOLONICA Nowa polska marka kosmetyczna

BIOLONICA to polska firma kosmetyczna zajmująca się produkcją kosmetyków, opartych na komórkach macierzystych jabłoni.

PERFECT JOY

Wyrafinowana, męska kompozycja będąca połączeniem nut tworzących zapach orientalny z dużą dozą zmysłowości i świeżości.

Nivea Men Protect&Care, woda po goleniu 2 w 1

Odświeżająco-nawilżająca, dwufazowa formuła wzbogacona o aloes i prowitaminę B5, łączy w sobie ochronne działanie balsamu z odświeżaniem, jakie daje woda po goleniu.

Magazyn Kosmetyki


Newsletter


O portalu | Reklama | Zespół | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam

Magazyn Kosmetyki na facebook