Czwartek, 22 Lutego 2018
Rekomendacje

MĘŻCZYZNA POD PRYSZNICEM

Odprężający żel pod prysznic z najnowszej linii Yego Sensitive, oparty na funkcjonalnej recepturze

JAPOŃSKA MOC OCZYSZCZANIA

Japoński kosmetyk rozpoczynający rytuał pielęgnacji twarzy.

OLEJKI DLA MIĘKKIEJ SKÓRY

Delikatny balsam do ciała, który zawiera pielęgnujące olejki. Zapewnia głębokie, 24-godzinne nawilżenie. Sprawia, że skóra staje się nawilżona, gładka i promienna.

Serwisy


Ciekawostki

Dziecięca miękkość skóry niezależnie od wieku…

Jedwabista, gładka i miękka skóra jest marzeniem wielu kobiet, a nie ma nic delikatniejszego od miękkiej skóry dziecka.

Blogerki – nowe celebrytki

Ależ ten świat ewoluuje… Internetowa rewolucja zmienia ten świat namacalnie realny.

Maszyny do walki z cellulitem

Problem cellulitu dotyka prawie każdej kobiety, jest to bardzo popularny temat od wielu lat.

Pielęgnacja na miarę męskich potrzeb z nową linią Lirene MEN

Do niedawna pojęcie męskiej pielęgnacji kojarzyło się z myciem ciała, goleniem zarostu i używaniem dezodorantu.

Always w kampanii reklamowej z udziałem Anny Bosak

Delikatność, poczucie bezpieczeństwa i komfort – takie wartości doceniają kobiety, szczególnie podczas „trudnych dni”.

Kate Moss ambasadorką St Tropez

St. Tropez, wiodąca i kultowa marka produktów samoopalających i skin finishing ogłasza dziś Kate Moss globalną twarzą marki.

BeautyFace, laureatem Perły Dni Urody i SPA

BeautyFace, laureatem Perły Dni Urody i SPA w kategorii Najciekawszy Produkt Kosmetyczny 2013

Barwa we współpracy z Miss Polonią

24 kwietnia 2013 w warszawskiej restauracji Belvedere odbyła się konferencja prasowa poświęcona Barwie.

„Czarna lista” kobiecych rytuałów kosmetycznych

Według najnowszych badań opublikowanych przez Daily Mail golenie nóg znalazło się na szczycie długiej listy najbardziej znienawidzonych pielęgnacyjnych zabiegów.

„Medycyna estetyczna: medycyna przyszłości czy już codzienność?”

21 marca br. miała miejsce debata ekspercka poświęcona stanowi obecnemu i perspektywom rozwoju medycyny estetycznej.


1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 nastepna>>


Nowości masowe

Miękkość, która zaskakuje!

Poczucie bezpieczeństwa, miękkość i komfort – takie wartości doceniają kobiety, szczególnie podczas „trudnych dni”. Skąd o tym wiadomo? Z wyników badania konsumenckiego P&G Polska z 2017 roku.

BIOLONICA Nowa polska marka kosmetyczna

BIOLONICA to polska firma kosmetyczna zajmująca się produkcją kosmetyków, opartych na komórkach macierzystych jabłoni.

PERFECT JOY

Wyrafinowana, męska kompozycja będąca połączeniem nut tworzących zapach orientalny z dużą dozą zmysłowości i świeżości.

Magazyn Kosmetyki


Newsletter


O portalu | Reklama | Zespół | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam

Magazyn Kosmetyki na facebook