Poniedziałek, 21 Maja 2018
Rekomendacje

SEPHORA TREND REPORT WIOSNA-LATO 2018

Daj się porwać trendom! Poznaj najgorętsze nowości kosmetyczne i makijażowe sezonu wiosna-lato 2018.

MĘŻCZYZNA POD PRYSZNICEM

Odprężający żel pod prysznic z najnowszej linii Yego Sensitive, oparty na funkcjonalnej recepturze

JAPOŃSKA MOC OCZYSZCZANIA

Japoński kosmetyk rozpoczynający rytuał pielęgnacji twarzy.

Serwisy


Dossier

2018-03-02

Mincer Pharma z kampanią „Receptury Piękna”


1 marca startuje pierwsza w historii telewizyjna kampania reklamowa Mincer Pharma. Jej celem jest zbudowanie silnej świadomości marki wśród konsumentek oraz ekspozycja unikatowych receptur produktów czterech linii kosmetycznych, dedykowanym różnym typom skóry. 
 
Kampania „Receptury Piękna” zbudowana jest na bazie serii wrażeniowych winiet prezentujących różne typy kobiet, a tym samym różne typy osobowości i skóry. Każdej z nich towarzyszy odpowiadająca jej potrzebom receptura - nadająca blask skórze i redukująca zaczerwienienia receptura N01205 z serii Anti Redness, odmładzająca, skierowana do wymagającej cery receptura N0606 z serii Vita C Infusion, modelująca kontur receptura N01603 z serii Contour Architect dla kobiet dojrzałych i rozświetlająca, skierowana do aktywnych kobiet receptura N01504 z serii Oxygen Detox.
 
 
W Mincer Pharma wierzymy, że tak, jak różne są kobiety, tak różne są potrzeby ich skóry. Tak jak nie ma uniwersalnego lekarstwa na wszystkie dolegliwości, tak nie ma uniwersalnego kosmetyku dla każdego typu skóry. Dlatego opracowaliśmy receptury Mincer Pharma, które odpowiadają na zróżnicowane wymagania. To właśnie potrzeby kobiet oraz osiągnięcia z zakresu medycyny estetycznej były inspiracją do stworzenia prezentowanych w kampanii linii kosmetycznych”  - komentuje Łukasz Sójka, Dyrektor Marketingu Basel Olten Pharm, właściciela marki Mincer Pharma.
 
W kampanii wykorzystano także wizerunek eksperta dr Moniki Bujanowskiej, lekarza medycyny estetycznej, która słynie w branży kosmetycznej oraz kosmetologicznej ze stosowania i rekomendowania produktów wyłącznie najwyższej jakości. 
 
Podjęcie współpracy z panią Moniką Bujanowską miało na celu pokazanie, że produkty Mincer Pharma mogą stanowić nieinwazyjną alternatywę dla zabiegów z zakresu medycyny estetycznej, dającą porównywalne efekty przy ich dłuższym stosowaniu” - dodaje Anna Żukowska, Specjalista ds. Marketingu Basel Olten Pharm, właściciela marki Mincer Pharma.
 
 
Kampania, która rusza już 1 marca br. potrwa do połowy czerwca. Zaplanowano emisję spotów reklamowych o długości 30. i 15. sekund oraz billboardów sponsorskich w 70. kanałach telewizyjnych w tym m.in.: TVN, Polsat, TVP1, TVP2, TV Puls, TV Polonia, TLC, HGTV i innych. Działania ATL obejmują również kampanię radiową, prasową i internetową oraz sponsoring telewizyjnych programów tematycznych. 

O Basel Olten Pharm:
Basel Olten Pharm S.A. to jedna z najszybciej rozwijających się firm kosmetycznych w Polsce, która powstała z połączenia spółek Skinea Polska sp. z o.o. oraz MCR Packaging sp. z o.o.. Działalność spółki opiera się na opracowywaniu receptur i sprzedaży innowacyjnych produktów kosmetycznych pod brandami Mincer Pharma, Evrēe, Aeternum i Bunã oraz marek dedykowanych rynkowi aptecznemu, Neuronica i Solvea.
 






Komentarze:



Nowości selektywne

London marki Widian w ofercie Quality Missala

Widian wprowadza nową linię Sapphire Collection

Linia Premier Cru

Kwintesencja kompleksowej pielęgnacji przeciw starzeniu się skóry.

Oferta Quality Missala i Amouage.

Aromatyczny Beach Hut Man jest już dostępny na półkach Perfumerii Quality.

Magazyn Kosmetyki


Newsletter


O portalu | Reklama | Zespół | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam

Magazyn Kosmetyki na facebook