Sobota, 21 Października 2017
Rekomendacje

MĘŻCZYZNA POD PRYSZNICEM

Odprężający żel pod prysznic z najnowszej linii Yego Sensitive, oparty na funkcjonalnej recepturze

JAPOŃSKA MOC OCZYSZCZANIA

Japoński kosmetyk rozpoczynający rytuał pielęgnacji twarzy.

OLEJKI DLA MIĘKKIEJ SKÓRY

Delikatny balsam do ciała, który zawiera pielęgnujące olejki. Zapewnia głębokie, 24-godzinne nawilżenie. Sprawia, że skóra staje się nawilżona, gładka i promienna.

Serwisy


Dossier

2016-01-15

Warto stawiać na usługi


Współczesna drogeria to nie tylko miejsce, w którym dochodzi do zakupu określonych kosmetyków. Nasze punkty handlowe coraz częściej inwestują również w rozmaite usługi
 
Niektóre na pewno są bardzo istotne z punktu widzenia profilu działalności sklepu kosmetycznego, zwłaszcza w okresie karnawałowym. Przed nami wszakże okres imprez i studniówek. Makijaż czy stylizacja paznokci to o tej porze roku usługi pożądane. Niektóre sieciowe drogerie włączyły je do stałej oferty już kilka lat temu, ba – w pewnych się wręcz wyspecjalizowały do poziomu masters. 
 
Klientki doceniają…
…efektowne makijaże. Internautki z reguły wysoko oceniają poziom usług makijażowych w sieciach sklepów Hebe, Sephora, Douglas, Inglot i MAC. W przypadku tej ostatniej marki trudno wręcz znaleźć wpisy pań rozczarowanych; wysoko oceniane są nie tylko umiejętności makijażowe sklepowych wizażystek, ale też absolutna sterylność makijażu (dezynfekowane po każdej klientce pędzle, odcinanie końcówek szminek na oczach klientki). Sieć Hebe również doceniana jest za dobre efekty końcowe make-upów, choć oczywiście zdarzają się jakieś recenzje krytyczne, ale ogólnie w liczbie publikacji przeważają te pozytywne. To, co również mocno akcentują klientki, to przystępność cenowa. Z kartą lojalnościową makijaż dzienny to koszt ledwie 5 zł, a wieczorowy – 25 zł. To zdecydowanie tanio w porównaniu z cenami w salonach kosmetycznych. Rozmawiałam z jedną z malowanych pań w drogerii przy rondzie ONZ w Warszawie. Trzydziestokilkulatka mówiła, że pracuje w pobliżu.
 
Czasem przed ważnym spotkaniem z klientem umawia się wcześniej na szybki dzienny makijaż, by wyglądać perfekcyjnie, gdyż jak mówi, sama w tak fajny sposób umalować się nie potrafi. Nie jest w tym odosobniona. Jak mówią pracownice tej drogerii, dziewczyny z korporacji to gros ich klientek, a zupełne szaleństwo panuje w okresie tzw. firmowych wigilii, kiedy mnóstwo pań przychodzi po pracy, a przed firmową imprezą po makijaż wieczorowy. W Douglasie klientki doceniają perfekcjonizm wizażystek, bliski kontakt z klientką (dokładna rozmowa pozwala idealnie dobrać rodzaj makijażu do oczekiwań), jakość makijażowych marek premium, a także przydatne triki makijażowe przekazywane przez panią robiącą make-up. Warto jednak wcześniej w konkretnym salonie dowiedzieć się, jaki jest koszt (czasem przy większych zakupach jest on bezpłatny). Wysokie noty zbiera także perfumeria Sephora. Tu również można wykonać makijaż, dowiedzieć się przy tym, po jakie kosmetyki sięgać (największy problem pań to właściwy dobór odcienia podkładu, ale też miewają wątpliwości, jakie cienie, jaka szminka najbardziej im pasują), oprócz tego popularnością cieszą się lekcje makijażu. Sieć ta ma jeszcze usługę, która zdecydowanie podbiła serca klientek – regulację brwi w Brow Barach. Tu opinie są jednoznaczne: brwi tam są zrobione perfekcyjnie – idealnie dopasowane do kształtu twarzy, pięknie podkreślone, takie, które naprawdę chce się później podkreślać w makijażu. 
 
Mniejsi też mogą
Mogą, a może nawet powinni. Na pewno jednak nie ma sensu rozszerzać działalności o tego typu usługi, jeśli nie mamy personelu, który sztukę wizażu opanował w stopniu bardzo dobrym. Opinie dziś przekazywane są bardzo szybko. Wystarczy kilka niezadowolonych klientek, by popyt na malowanie w danym sklepie spadł diametralnie. Odwrotnie – wysokie umiejętności powodują, że fama niesie szybko, gdzie można pomalować się efektownie i w atrakcyjnej cenie. Konieczne jest zaaranżowanie stanowiska z możliwie dobrym oświetleniem, a także w miejscu na tyle odosobnionym, by nie znajdowało się w ciągu komunikacyjnym sklepu. Jeśli takie usługi nie są wykonywane zawsze, ale w systemie akcji, warto je odpowiednio wcześniej nagłaśniać, że w danym terminie można było z usługi makijażu czy malowania paznokci skorzystać. Konieczne jest także czytelne informowanie, jaki jest to koszt (ewentualnie inne zasady – bezpłatna usługa przy zakupach powyżej określonej kwoty). 
 
 






Komentarze:



Nowości masowe

REPLAY Signature w sieci Hebe

Do sieci Hebe wchodzą najnowsze zapachy dla niej i dla niego marki REPLAY o nazwie Signature.

Zapach lata od UNGARO

Na koniec lata smakowita nowość od Emanuela Ungaro: TURQUOISE, czyli piąty zapach z linii FRUIT D'AMORE.

NIVEA CREME & OIL PEARLS

Żele pod prysznic NIVEA CREME & OIL PEARLS to kombinacja intensywnej pielęgnacji dla skóry i rozpieszczenia zmysłów.

Magazyn Kosmetyki


Newsletter


O portalu | Reklama | Zespół | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam

Magazyn Kosmetyki na facebook