Poniedziałek, 24 Lipca 2017
Rekomendacje

JAPOŃSKA MOC OCZYSZCZANIA

Japoński kosmetyk rozpoczynający rytuał pielęgnacji twarzy.

OLEJKI DLA MIĘKKIEJ SKÓRY

Delikatny balsam do ciała, który zawiera pielęgnujące olejki. Zapewnia głębokie, 24-godzinne nawilżenie. Sprawia, że skóra staje się nawilżona, gładka i promienna.

NOWY REWOLUCYJNY PRODUKT DO STYLIZACJI WŁOSÓW

Technologia Omegaplex® zastosowana w linii wykorzystuje ten kompleks, aby chronić włosy przed uszkodzeniami w trakcie koloryzacji.

Serwisy


Nowości masowe

What’s your magic?


Axe – jedna z  topowych męskich marek w 2016 roku zaprezentowała kampanię, która ma za zadanie podkreślić indywidualność mężczyzn i radykalnie obalić stereotypy, przeszkadzające im w wyrażaniu siebie. Badania* zrealizowane w ramach kampanii Find Your Magic dowodzą, że aż 9 na 10 kobiet uznaje za najbardziej atrakcyjnych tych mężczyzn, którzy czują się dobrze sami ze sobą.

Męskość w liczbach
Wyniki badań* przeprowadzonych na zlecenie AXE, w których wzięło udział ponad 3 500 tysiąca   mężczyzn z 10 krajów świata, dowodzą, że bez względu na szerokość geograficzną mężczyźni czują presję związaną z potrzebą sprostania stereotypowym wzorcom męskości. Jednocześnie, 9 na 10 kobiet uznaje mężczyzn za bardziej atrakcyjnych, gdy są po prostu sobą, podczas gdy tylko 20%-om pań podoba się stereotypowo „męski” wzorzec. Warto podkreślić, że średnio jedynie 15% ankietowanych mężczyzn przyznaje, że są atrakcyjni. Dlatego Marka Axe podjęła trudne wyzwanie – chce pokazać mężczyznom, że warto podkreślać swoją indywidualność oraz walczyć ze stereotypami. Bo to właśnie one przeszkadzają im w wyrażaniu siebie.

Axe x Sokół

W 2016 roku marka AXE zaprosiła do współpracy znanego polskiego artystę, rapera – Wojtka Sokoła, który został narratorem spotu reklamowego kampanii Find Your Magic. W tym roku marka postanowiła kontynuować komunikację i wspólnie z Sokołem stworzyła  film, rozpoczynający konkurs. Udział może w nim wziąć każdy, kto realizuje swoje pasje. Sokół wraz z przedstawicielami marki wybiorą 3 osoby, które wezmą udział w tegorocznej kampanii AXE. Nagroda jest szczególnie cenna, ponieważ marka Axe przygotuje dokumenty o każdym ze zwycięzców, a ich lektorem i narratorem będzie właśnie Wojtek Sokół.

Filmy dostępne będą na kanale marki AXE na Youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCcrTOGQJ1PqXvRjPQo3NtcA
 







Komentarze:



Nowości selektywne

Figment Amouage w ofercie Quality Missala

W ofercie Quality Missala pojawiły się dwa najnowsze zapachy Amouage. Kwiatowy Figment Woman i drzewny Figment Man są już dostępne na półkach Perfumerii Quality.

PURE COLOR LOVE LIPSTICK od Estee Lauder

Pure Color Love to kolekcja wyrazistych szminek tworzącą prawdziwy kalejdoskop żywych kolorów i olśniewających wykończeń. Stworzona z myślą o dowolnym zestawianiu kolorów kolekcja Pure Color Love obejmuje 30 odcieni pomadek w czterech wykończeniach:

Nowa kolekcja M. Micallef w ofercie Quality Missala

W ofercie Quality Missala pojawiły się trzy zapachy nowej kolekcji francuskiej marki M. Micallef. Kolekcja Secrets of Love eksploruje temat miłości. Zapisane olfaktorycznymi nutami emocje zamknięto w oryginalnych, bardzo pięknych flakonach projektu Martine Micallef.

Magazyn Kosmetyki


Newsletter


O portalu | Reklama | Zespół | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam

Magazyn Kosmetyki na facebook