Wtorek, 21 Listopada 2017
Rekomendacje

MĘŻCZYZNA POD PRYSZNICEM

Odprężający żel pod prysznic z najnowszej linii Yego Sensitive, oparty na funkcjonalnej recepturze

JAPOŃSKA MOC OCZYSZCZANIA

Japoński kosmetyk rozpoczynający rytuał pielęgnacji twarzy.

OLEJKI DLA MIĘKKIEJ SKÓRY

Delikatny balsam do ciała, który zawiera pielęgnujące olejki. Zapewnia głębokie, 24-godzinne nawilżenie. Sprawia, że skóra staje się nawilżona, gładka i promienna.

Serwisy


Wysoka półka

2011-11-07

Dla niego – w prezencie


Dobra woda toaletowa z pewnością zadowoli większość mężczyzn. Na jakie zapachy warto zwrócić uwagę, przygotowując listę zamówień do Świętego Mikołaja?

 

Nęcące ziółka


Attimo pour Homme jest świeży i zmysłowy, drzewny i orientalny. Doskonale odzwierciedla męską stronę wyrafinowanej elegancji Salvatore Ferragamo. Zapach otwiera kombinacja aromatycznych nut majeranku, energetyzującego kardamonu i soczystej mandarynki.
W nucie serca kojące ciepło szafranu łączy intensywność z odświeżającą wonią papryki. Zmysłowa harmonia akordów drzewnych paczuli i wetiweru w nucie głębi potęguje męski charakter zapachu oraz wydobywa ich gładką i dymną tonację. Żywica, labdanum i delikatne białe piżmo nadają zapachowi niezwykle zmysłowy, orientalny wydźwięk. Cena: 190 zł (40 ml).

 

Jak gadżet


W zestawie gwiazdkowym Givenchy Play Intense znajduje się woda toaletowa (100 ml) oraz żel pod prysznic w gustownej kosmetyczce. Givenchy Play Intense uwagę zwraca już oryginalny flakon, stylizowany na odtwarzacz MP3. Symbolizuje on erę nowoczesnej technologii i multimediów - wystarczy kliknąć „Play” i uwolnić wyobraźnię.  To drzewny zapach, którego szlachetna i wyważona kompozycja wyraża hedonizm i elegancję . Zmysłowa i ciepła kompozycja zapachowa łączy w nucie głowy bergamotkę z mandarynką. W nucie serca dominuje szlachetne drzewo amyris, czerwony pieprz i drewno drzewa kawy. Czarującej głębi dodaje bób tonka, labdanum, wetyweria i paczula. Cena zestawu 259 zł.

 

Siła uwodzenia


Gucci Guilty Intense
jest uderzającą wodą toaletową: współczesnym fougère, który prowokuje i uwodzi. Zapach chwyta zmysły odświeżającą mieszanką włoskiej cytryny i pobudzającej lawendy z lekką nutką kolendry. Jego środkowe motywy przekonują niczym natarczywe  zaproszenie. Kwiat pomarańczy, afrodyzjak – stymulujący i oczarowujący – ustępuje miejsca zaskakująco męskiemu zapachowi neroli. Paczula, tak charakterystyczna dla zapachów Gucci, zyskuje nową siłę w połączeniu z ambrą i mocno skórzanym śladem –– wyraźnie ziemną, a jednak sugestywnie egzotyczną. Efekt końcowy jest niezwykły i bezkompromisowo ponętny. Dyrektor kreatywny Frida Giannini twierdzi: Gucci Guilty Intense to wyjątkowo męski zapach o niezwykłej sile uwodzenia. 50 ml wody toaletowej kosztuje 273 zł.

 

Dyskretny i ciepły


Anticipate Amway to ciepły zmysłowy, a jednocześnie bardzo męski zapach. Otwiera się nutą cytrusową, dyskretnie pobrzmiewa imbirem i zapachem kwiatów. Ostatnia nuda to wetiwer,  paczula, wanilia i skóra. Kosztuje ok. 113 zł za 50 ml.


Zdecydowanie przebojowy


Kim jest mężczyzna 212 VIP? To król imprez i władca nocnego życia. Nowy zapach Caroliny Herrery przenosi nas w męski świat zainspirowany energią Nowego Jorku. Jest wybuchową mieszanką wódki i mrożonej mięty, kawioru limonowego i pikantnych przypraw inspirowanych zapachem i charakterem najbardziej ekskluzywnych nowojorskich przyjęć. Główne składniki zapachu to: kawior limonowy, schłodzona wódka z odrobiną mrożonej mięty i palisander. Flakon inspirowany nowojorskimi drapaczami chmur. 50 ml wody toaletowej kosztuje 229 zł.

 

Orientalnie


Solo Loewe Absoluto zachwyci każdego mężczyznę orientalnymi nutami i wyraźnym, męskim zapachem. Serce perfum składające się z kombinacji fasoli, bazylii i orchidei pokryje mgłą ton kadzidła, ambry i drzewa sandałowego. Zapach został wprowadzony w 2011 roku. Jest ciepły, słodki, otulający. Tylko w perfumeriach Sephora.

 

Zmysłowa słodycz


Męska wersja zapachu J`ose od Jose Eisenberga zawiera te same nuty zapachowe, co wersja damska tego zapachu, ale dobrane w innych proporcjach. Pierwsze wrażenie jest korzenne, ale świeże. W nucie głowy znajdują się cytryna, bylica i mięta. Serce zapachu staje się słodkie i urzeka nutami lawendy, kawy i jaśminu, a głębia jest miękka i ciepła dzięki ciepłym akordom paczuli, piżma, bursztynu i drewna. Zapach dostępny w sieci Sephora. 50 ml kosztuje 320 zł.

 

Klasyczny wetiwer


Vetyver L’occitane to klasyczny zapach, który spodoba się mężczyźnie, którego irytują krzykliwe i krótkie mody. To zapach z olejkiem eterycznym z korzenia wetiweru i drewna cedru oraz gałką muszkatołową. Klasyczny, wyrazisty zapach dla eleganckiego mężczyzny.  Drzewno-aromatyczny, umiarkowanie ostry, dobrze się go nosi zimą. Można do niego dokupić również mydło z tej samej kompozycji zapachowej. Cena: 167 zł (100 ml).


Luksus wysokiej prędkości


Podobnie jak marka samochodu, zapach Bugatti Design&Motion oferuje całkowicie nieprzewidywalną interpretację luksusu. Klasyczny zapach bursztynu, lawendy i paproci oraz piżmo oczarowują świetnym wykonaniem. Na początku, owoce czerwonej papryki, jagody i kardamonu dają uderzający efekt prawie technologicznego chłodu, podczas gdy lekko kwaśny smak wywołuje cytryna i mandarynka. Nuty te są prawdziwym punktem zwrotnym. Pojawia się leśna harmonia (drzewo śliwy, gałka muszkatołowa, drzewo różane). A na zwycięskiej linii mety: szary bursztyn i skóra barenia, wetiwer, drzewo cedrowe, paczulę i nasiona tonka. Cena: 259 zł (75 ml).

 

Wyszukana elegancja


Black Soul Ted Lapidus to zapach przeznaczony dla nowoczesnego Don Juana, mężczyzny, który lubi uwodzić i obserwować efekty swoich działań. Pewnego siebie i swojej męskości. Mężczyzny, któremu podobają się kobiety eleganckie i bardzo kobiece. Zapach opiera się na zmysłowych nutach, który stają się jeszcze intensywniejsze, gdy zetkną się ze skórą. Korzenno-świeże nuty zapachowe: kwiaty i liście cytryny, aromatyczne kwiaty pustynne, cenne olejki balsamiczne nasycone drzewnym zapachem ogniska oraz ekskluzywny składnik Ambrocenide (drewniany, bursztynowy, skórzany, piżmowy). 199 zł (50 ml).

 

Świeżość w leśnym klimacie


Intensywny, magnetyczny, uwodzicielski i absolutnie męski . Odpowiedni dla nowoczesnego,  fascynującego mężczyzny ze  wspaniałą osobowością.  Nowa mistrzowska kompozycja, w której  powracają świeże, aromatyczne nuty i śródziemnomorskiej duszy Acqua Attiva  - to Acqua Attiva  Assoluta. Zawiera najwyższej jakości drzewne akordy, wzbogacony o ciepłe nuty bursztynu . Obecność  ekstraktu z  cyprysa toskańskiego  w strukturze zapachu: szlachetnego surowca, używanego  w najczystszej i najbardziej skoncentrowanej części  czyni go niezwykle oryginalnym i eleganckim.  Alberto Morillas , nos zapachu powiedział: "Myśląc o nowym projekcie  po Acqua Attiva, który jest świeżym  i aromatycznym  zapachem, natychmiast wyobraziłem  sobie drzewne nuty, które mogłyby interpretować elegancję, tradycję i nowoczesność w jednym i tym samym czasie. Wspólną cechą którą, chciałem zachować jest świeżość i jasność, ale bazując na klimacie lasu podkreślone bursztynem i balsamicznymi akcentami."  Cena: 139 zł (w perfumeriach Douglas).
 

Flakon – mocna rzecz


Czaszka - tajemnicza, mroczna bohaterka wielu legend - przedmiot będący ucieleśnieniem władzy. Ostatnio, za sprawą projektantów, malarzy i rzeźbiarzy, wykorzystujących symbol czaszki w różnych pracach stała się ikoną popkultury. Police To Be doskonale nawiązuje do panujących na rynku trendów. Jest to kompozycja drzewno-korzenno-owocowa. Czuć w niej soczysty grejpfrut, liście fiołka, czarny pieprz. W sercu zapachu kwiaty i drzewo cedrowe, a baza – miękka: kaszmir, paczula i biały bursztyn z Bałtyku. Cena: 119 zł (75 ml).

 

Pstryk i…


Zippo. Niezwykle męski zapach, doskonale wpisuje się w  wizerunek słynnej na całym świecie marki Zippo. Adresowany jest do mężczyzn: dynamicznych, przebojowych, ceniących aktywny tryb życia, ciekawych świata, śledzących najnowsze trendy, ale przede wszystkim kochających gadżety. Flakon kryje w sobie uwodzicielski zapach, na zewnątrz  pokazuje drzemiąca w mężczyznach siłę. Rodzina zapachowa: drzewno - korzenno – owocowa. W nucie głowy bergamotka, grejpfrut, jabłko i liście fiołka. W sercu drzewo cedrowe, wanilia, weiwer , drzewo kaszmirowe oraz paczula.  Baza ujawnia wyciąg z fasoli tonka, lawendę z Prowansji, czarny pieprz, geranium egipskie. Cena: 189 zł (50 ml).







Komentarze:



Nowości masowe

FLAVONEX®

KREM UJĘDRNIAJĄCY DO SKÓRY W OKRESIE MENOPAUZALNYM

REPLAY Signature w sieci Hebe

Do sieci Hebe wchodzą najnowsze zapachy dla niej i dla niego marki REPLAY o nazwie Signature.

Zapach lata od UNGARO

Na koniec lata smakowita nowość od Emanuela Ungaro: TURQUOISE, czyli piąty zapach z linii FRUIT D'AMORE.

Magazyn Kosmetyki


Newsletter


O portalu | Reklama | Zespół | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam

Magazyn Kosmetyki na facebook