Poniedziałek, 21 Maja 2018
Rekomendacje

SEPHORA TREND REPORT WIOSNA-LATO 2018

Daj się porwać trendom! Poznaj najgorętsze nowości kosmetyczne i makijażowe sezonu wiosna-lato 2018.

MĘŻCZYZNA POD PRYSZNICEM

Odprężający żel pod prysznic z najnowszej linii Yego Sensitive, oparty na funkcjonalnej recepturze

JAPOŃSKA MOC OCZYSZCZANIA

Japoński kosmetyk rozpoczynający rytuał pielęgnacji twarzy.

Serwisy


Wysoka półka

2011-11-07

Dla niego – w prezencie


Dobra woda toaletowa z pewnością zadowoli większość mężczyzn. Na jakie zapachy warto zwrócić uwagę, przygotowując listę zamówień do Świętego Mikołaja?

 

Nęcące ziółka


Attimo pour Homme jest świeży i zmysłowy, drzewny i orientalny. Doskonale odzwierciedla męską stronę wyrafinowanej elegancji Salvatore Ferragamo. Zapach otwiera kombinacja aromatycznych nut majeranku, energetyzującego kardamonu i soczystej mandarynki.
W nucie serca kojące ciepło szafranu łączy intensywność z odświeżającą wonią papryki. Zmysłowa harmonia akordów drzewnych paczuli i wetiweru w nucie głębi potęguje męski charakter zapachu oraz wydobywa ich gładką i dymną tonację. Żywica, labdanum i delikatne białe piżmo nadają zapachowi niezwykle zmysłowy, orientalny wydźwięk. Cena: 190 zł (40 ml).

 

Jak gadżet


W zestawie gwiazdkowym Givenchy Play Intense znajduje się woda toaletowa (100 ml) oraz żel pod prysznic w gustownej kosmetyczce. Givenchy Play Intense uwagę zwraca już oryginalny flakon, stylizowany na odtwarzacz MP3. Symbolizuje on erę nowoczesnej technologii i multimediów - wystarczy kliknąć „Play” i uwolnić wyobraźnię.  To drzewny zapach, którego szlachetna i wyważona kompozycja wyraża hedonizm i elegancję . Zmysłowa i ciepła kompozycja zapachowa łączy w nucie głowy bergamotkę z mandarynką. W nucie serca dominuje szlachetne drzewo amyris, czerwony pieprz i drewno drzewa kawy. Czarującej głębi dodaje bób tonka, labdanum, wetyweria i paczula. Cena zestawu 259 zł.

 

Siła uwodzenia


Gucci Guilty Intense
jest uderzającą wodą toaletową: współczesnym fougère, który prowokuje i uwodzi. Zapach chwyta zmysły odświeżającą mieszanką włoskiej cytryny i pobudzającej lawendy z lekką nutką kolendry. Jego środkowe motywy przekonują niczym natarczywe  zaproszenie. Kwiat pomarańczy, afrodyzjak – stymulujący i oczarowujący – ustępuje miejsca zaskakująco męskiemu zapachowi neroli. Paczula, tak charakterystyczna dla zapachów Gucci, zyskuje nową siłę w połączeniu z ambrą i mocno skórzanym śladem –– wyraźnie ziemną, a jednak sugestywnie egzotyczną. Efekt końcowy jest niezwykły i bezkompromisowo ponętny. Dyrektor kreatywny Frida Giannini twierdzi: Gucci Guilty Intense to wyjątkowo męski zapach o niezwykłej sile uwodzenia. 50 ml wody toaletowej kosztuje 273 zł.

 

Dyskretny i ciepły


Anticipate Amway to ciepły zmysłowy, a jednocześnie bardzo męski zapach. Otwiera się nutą cytrusową, dyskretnie pobrzmiewa imbirem i zapachem kwiatów. Ostatnia nuda to wetiwer,  paczula, wanilia i skóra. Kosztuje ok. 113 zł za 50 ml.


Zdecydowanie przebojowy


Kim jest mężczyzna 212 VIP? To król imprez i władca nocnego życia. Nowy zapach Caroliny Herrery przenosi nas w męski świat zainspirowany energią Nowego Jorku. Jest wybuchową mieszanką wódki i mrożonej mięty, kawioru limonowego i pikantnych przypraw inspirowanych zapachem i charakterem najbardziej ekskluzywnych nowojorskich przyjęć. Główne składniki zapachu to: kawior limonowy, schłodzona wódka z odrobiną mrożonej mięty i palisander. Flakon inspirowany nowojorskimi drapaczami chmur. 50 ml wody toaletowej kosztuje 229 zł.

 

Orientalnie


Solo Loewe Absoluto zachwyci każdego mężczyznę orientalnymi nutami i wyraźnym, męskim zapachem. Serce perfum składające się z kombinacji fasoli, bazylii i orchidei pokryje mgłą ton kadzidła, ambry i drzewa sandałowego. Zapach został wprowadzony w 2011 roku. Jest ciepły, słodki, otulający. Tylko w perfumeriach Sephora.

 

Zmysłowa słodycz


Męska wersja zapachu J`ose od Jose Eisenberga zawiera te same nuty zapachowe, co wersja damska tego zapachu, ale dobrane w innych proporcjach. Pierwsze wrażenie jest korzenne, ale świeże. W nucie głowy znajdują się cytryna, bylica i mięta. Serce zapachu staje się słodkie i urzeka nutami lawendy, kawy i jaśminu, a głębia jest miękka i ciepła dzięki ciepłym akordom paczuli, piżma, bursztynu i drewna. Zapach dostępny w sieci Sephora. 50 ml kosztuje 320 zł.

 

Klasyczny wetiwer


Vetyver L’occitane to klasyczny zapach, który spodoba się mężczyźnie, którego irytują krzykliwe i krótkie mody. To zapach z olejkiem eterycznym z korzenia wetiweru i drewna cedru oraz gałką muszkatołową. Klasyczny, wyrazisty zapach dla eleganckiego mężczyzny.  Drzewno-aromatyczny, umiarkowanie ostry, dobrze się go nosi zimą. Można do niego dokupić również mydło z tej samej kompozycji zapachowej. Cena: 167 zł (100 ml).


Luksus wysokiej prędkości


Podobnie jak marka samochodu, zapach Bugatti Design&Motion oferuje całkowicie nieprzewidywalną interpretację luksusu. Klasyczny zapach bursztynu, lawendy i paproci oraz piżmo oczarowują świetnym wykonaniem. Na początku, owoce czerwonej papryki, jagody i kardamonu dają uderzający efekt prawie technologicznego chłodu, podczas gdy lekko kwaśny smak wywołuje cytryna i mandarynka. Nuty te są prawdziwym punktem zwrotnym. Pojawia się leśna harmonia (drzewo śliwy, gałka muszkatołowa, drzewo różane). A na zwycięskiej linii mety: szary bursztyn i skóra barenia, wetiwer, drzewo cedrowe, paczulę i nasiona tonka. Cena: 259 zł (75 ml).

 

Wyszukana elegancja


Black Soul Ted Lapidus to zapach przeznaczony dla nowoczesnego Don Juana, mężczyzny, który lubi uwodzić i obserwować efekty swoich działań. Pewnego siebie i swojej męskości. Mężczyzny, któremu podobają się kobiety eleganckie i bardzo kobiece. Zapach opiera się na zmysłowych nutach, który stają się jeszcze intensywniejsze, gdy zetkną się ze skórą. Korzenno-świeże nuty zapachowe: kwiaty i liście cytryny, aromatyczne kwiaty pustynne, cenne olejki balsamiczne nasycone drzewnym zapachem ogniska oraz ekskluzywny składnik Ambrocenide (drewniany, bursztynowy, skórzany, piżmowy). 199 zł (50 ml).

 

Świeżość w leśnym klimacie


Intensywny, magnetyczny, uwodzicielski i absolutnie męski . Odpowiedni dla nowoczesnego,  fascynującego mężczyzny ze  wspaniałą osobowością.  Nowa mistrzowska kompozycja, w której  powracają świeże, aromatyczne nuty i śródziemnomorskiej duszy Acqua Attiva  - to Acqua Attiva  Assoluta. Zawiera najwyższej jakości drzewne akordy, wzbogacony o ciepłe nuty bursztynu . Obecność  ekstraktu z  cyprysa toskańskiego  w strukturze zapachu: szlachetnego surowca, używanego  w najczystszej i najbardziej skoncentrowanej części  czyni go niezwykle oryginalnym i eleganckim.  Alberto Morillas , nos zapachu powiedział: "Myśląc o nowym projekcie  po Acqua Attiva, który jest świeżym  i aromatycznym  zapachem, natychmiast wyobraziłem  sobie drzewne nuty, które mogłyby interpretować elegancję, tradycję i nowoczesność w jednym i tym samym czasie. Wspólną cechą którą, chciałem zachować jest świeżość i jasność, ale bazując na klimacie lasu podkreślone bursztynem i balsamicznymi akcentami."  Cena: 139 zł (w perfumeriach Douglas).
 

Flakon – mocna rzecz


Czaszka - tajemnicza, mroczna bohaterka wielu legend - przedmiot będący ucieleśnieniem władzy. Ostatnio, za sprawą projektantów, malarzy i rzeźbiarzy, wykorzystujących symbol czaszki w różnych pracach stała się ikoną popkultury. Police To Be doskonale nawiązuje do panujących na rynku trendów. Jest to kompozycja drzewno-korzenno-owocowa. Czuć w niej soczysty grejpfrut, liście fiołka, czarny pieprz. W sercu zapachu kwiaty i drzewo cedrowe, a baza – miękka: kaszmir, paczula i biały bursztyn z Bałtyku. Cena: 119 zł (75 ml).

 

Pstryk i…


Zippo. Niezwykle męski zapach, doskonale wpisuje się w  wizerunek słynnej na całym świecie marki Zippo. Adresowany jest do mężczyzn: dynamicznych, przebojowych, ceniących aktywny tryb życia, ciekawych świata, śledzących najnowsze trendy, ale przede wszystkim kochających gadżety. Flakon kryje w sobie uwodzicielski zapach, na zewnątrz  pokazuje drzemiąca w mężczyznach siłę. Rodzina zapachowa: drzewno - korzenno – owocowa. W nucie głowy bergamotka, grejpfrut, jabłko i liście fiołka. W sercu drzewo cedrowe, wanilia, weiwer , drzewo kaszmirowe oraz paczula.  Baza ujawnia wyciąg z fasoli tonka, lawendę z Prowansji, czarny pieprz, geranium egipskie. Cena: 189 zł (50 ml).







Komentarze:



Nowości apteczne

Sekret nieskazitelnej skóry od Avène

Kremowe podkłady w kompakcie Avène Eau Thermale umożliwiają bezpieczne tuszowanie wad skóry, podkreślając naturalną urodę cery.

URIAGE HYSÉAC 3-REGUL KREM KOLORYZUJĄCY SPF30

URIAGE prezentuje nowość, krem koloryzujący HYSÉAC 3-REGUL SPF 30. To produkt o lekkiej konsystencji, który skutecznie działa na wszystkie przyczyny trądziku.

Linia Iwostin HYDRO Sensitia® kliniczny* wymiar nawilżenia skóry

Miejskie życie i jego wciąż rosnące tempo zagrażają wrażliwej skórze. Ciągle narażona na szkodliwe działanie smogu, klimatyzacji, stresu czy promieniowania UV, szybciej traci wodę i w konsekwencji w ciągu dnia staje się coraz bardziej wysuszona.

Magazyn Kosmetyki


Newsletter


O portalu | Reklama | Zespół | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam

Magazyn Kosmetyki na facebook